اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار با مسئولان بانک مهر اقتصاد مطرح شد

آمادگی صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد برای تبلیغ بانکداری اسلامی

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تبلیغ بانکداری اسلامی در این رسانه تلاش می‌کنیم.

آمادگی صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد برای تبلیغ بانکداری اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عصر امروز مدیرکل صدا و سیما با مدیر بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

 یوسف افشارنیا در این دیدار با قدردانی از ارتباطات این بانک با شبکه استانی دنا اظهار کرد: مقدمات ایجاد یک ارتباط دو سویه و مؤثر میان این بانک و شبکه دنا به وجود آمده که امید است خروجی آن به نفع هر دو سازمان باشد.

 مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی این رسانه برای تبلیغ بانکداری اسلامی خبر داد و افزود: این که بانک مهر اقتصاد در حوزه بانکداری اسلامی گام بر می‌دارد جای تقدیر دارد که برای تداوم این حرکت‌ مؤثر باید همکاری‌ها و مشارکت‌های سایر بخش‌ها نیز حاصل شود.

وی گفت:‌ صدا و سیمای این استان در راستای تقویت بانکداری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت تعامل بین‌بخشی گفت: تعامل به وجود آمده بانک مهر اقتصاد با شبکه استانی دنا دو طرفه خواهد بود.

افشارنیا، بخش زیادی از مشتریان بانک مهر اقتصاد را بسیجیان دانست و ادامه داد: ارائه خدمات به این قشر ارزشمند افتخار است و در همین راستا نیز شبکه دنا و بانک مهر اقتصاد می‌توانند همکاری‌های بسیار خوبی در ارائه خدمات به کارمندان بسیجی داشته باشند.

وی تصریح کرد: جذب مشتریان جدید بدون کارهای تبلیغی غیر ممکن است و این کار در فضای رقابتی فعلی ضروری است.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود، ورود بخش خصوصی به فعالیت‌های بانکداری را قدمی ارزشمند و امیدوار کننده برای جامعه دانست و خاطرنشان کرد: هنوز آن گونه که باید اعتماد مردم به بانک‌های خصوصی جلب نشده که این نارسایی با اقدامات رسانه‌ای محقق می‌شود.

*بانک مهر اقتصاد از ظرفیت رسانه‌ها بهره می‌گیرد

به گزارش فارس، کرامت پرهیزکار نیز در این دیدار با قدردانی از حسن نیت شبکه دنا گفت: ‌بعد از هشت سال جنگ و دلاوری‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف اینک بانک مهر اقتصاد در راه خدمت به این قشر ارزشمند و آحاد مردم گام برداشته است.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این بانک با توکل بر خداوند و اعتماد مردم از یک شعبه در سال 72 اکنون به بیش از 800 شعبه در کشور رسیده است که این رشد تدریجی و سازماندهی شده، آینده روشنی را برای این بانک به ارمغان خواهد آورد.

پرهیزکار با اشاره به موفقیت این بانک در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: بانک مهر اقتصاد در این استان موفق شده در مدت کوتاهی با کسب اعتماد عمومی منابع مالی خود را به شکلی افزایش دهد که اینک در رتبه نخست قرار دارد.

وی با تأکید بر این موضوع که جذب بیشترین منابع مالی در میان بانک‌های با سابقه کهگیلویه و بویراحمد به صورت اتفاقی به دست نیامده، تصریح کرد: این بانک بیرق‌دار بانکداری اسلامی است و در این راه مهم به کمک و همکاری همه سازمان‌ها به ویژه رسانه‌ها نیاز دارد.

مدیرکل بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت رسانه ملی را برای فرهنگ‌سازی بی‌‌بدیل خواند و خاطرنشان کرد: بانک مهر اقتصاد از ظرفیت شبکه دنا و همه رسانه‌‌ها برای تحقق بانکداری اسلامی بهره می‌گیرد.

انتهای پیام/82005/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول