اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه جشنواره شیطانک‌ها صورت گرفت

برگزاری سومین روز جشنواره شیطانک‌ها با حضور هنرمندان صدا و سیما

سومین روز از جشنوراه شیطانک‌ها با حضور هنرمندان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و با حضور غلامرضا آغاسی و بهرام پاییز در هنرستان آرمیتا مصلی‌نژاد شهرری برگزار شد.

برگزاری سومین روز جشنواره شیطانک‌ها با حضور هنرمندان صدا و سیما

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز در سومین روز از جشنواره شیطانک‌ها گروه اجرایی برنامه در هنرستان آرمیتا مصلی‌نژاد واقع در شهرری، خیابان امام حسین (ع)، خیابان صاحب‌الزمانی، روبه‌روی مسجد امام حسین (ع) حضور داشتند.

در این برنامه همانند سایر روزها و برنامه‌های جشنواره گروه سرود پسران با نام نسیم قدر سرود خود را اجرا کردند.

در ادامه برنامه ماکت هواپیمایی ایرباس 655 ایرانی که توسط ناو آمریکایی مورد هدف قرار گرفته بود و بسیاری از سرنشینان آن هواپیما به شهادت رسیدند توسط دانش‌آموزان دبیرستان شهید غفاری ساخته شده بود در این مدرسه و در حضور همه دانش‌آموزان و مربیان رونمایی شد.

این هواپیما از یونولیت ساخته شده و با رنگ‌های قرمز، سبز و سفید رنگ‌آمیزی شده بود.

 

 

در این برنامه سپس مسابقه‌های مختلفی توسط مجری برنامه مرشد میرزاعلی و دانش‌آموزان برگزار شد که مورد استقبال تمام دانش‌آموزان قرار گرفت.

در ادامه برنامه خواننده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بهرام پاییز با موضوع روز دانش‌آموز و 13 آبان هنرنمایی کرد که مورد استقبال تمام دانش‌آموزان و معلمان قرار گرفت.

 

 

در این برنامه غلامرضا آغاسی فرزند مرحوم آغاسی سروده‌های خود را در وصف امیرالمومنین علی (ع) و به‌ مناسبت 13 آبان و روز دانش‌آموز برای تمام حضار خواند و این برنامه نیز مورد تشویق تمام شرکت‌کنندگان واقع شد.

در این برنامه آدمک‌هایی به شکل اوباما و سیاست‌مدارهای آمریکایی به حالت طنز به گفت‌وگو در مورد سیاست ایران پرداختند.

در ادامه برنامه مجری برنامه به بیان خاطرات از دختران شهدا پرداخت و همه دانش‌آموز تحت تاثیر خاطرات قرار گرفتند و چند لحظه برای شادی روح شهدا دعا کردند.

در این برنامه دفترچه خاطرات به تمام دانش‌آموزان داده شد تا دل نوشته خود را در آن بنویسند و سپس از میان دل نوشته‌ها به بهترین آن‌ها جوایزی اهداء شد.

در ادامه برنامه تمام دانش‌آموزان بر روی بنری که تصویر هواپیمای ایرباس 655 بود، دل نوشته‌های خود را نوشتند و همانند روز گذشته در پایان به بهترین آن جوایزی اهداء شد.

سومین روز از جشنواره شیطانک‌ها به همت فرهنگسرای ولاء و با مشارکت آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری در هنرستان آرمیتا مصلی‌نژاد سپری شد.

این گزارش حاکی است، چهارمین روز از جشنواره شیطانک‌ها پنج‌شنبه نهم آبان ماه سال‌جاری در محوطه پارک ماهور واقع در شهرری، فلکه اول دولت‌آباد، جنب شهرداری ناحیه چهار از ساعت 10 تا 11:30 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2462/ک20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول