اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد

پوشش کامل مراسم عزاداری هشتم محرم از صدا و سیمای زنجان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان همزمان با هشتم محرم به صورت کامل توسط صدا و سیمای استان پوشش داده می‌شود.

پوشش کامل مراسم عزاداری هشتم محرم از صدا و سیمای زنجان

مرتضی صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طی سال‌جاری، مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان با 17 دوربین توسط صدا و سیمای استان پوشش داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان با 14 دوربین پوشش داده شد، تصریح کرد: رایزنی‌های لازم نیز به منظور استفاده از تصاویر عزاداری با شبکه‌های ملی و بین‌المللی صورت گرفته است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه جلسات هماهنگی با مسئولان و هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان برگزار شده است، عنوان کرد: هماهنگی خوبی بین صدا و سیما و مسئولان حسینیه وجود دارد.

صفری با تاکید بر اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سعی داریم در سال‌جاری همزمان با مراسم عزاداری هشتم و یازدهم محرم ارتباطی با شبکه یک سیما و بخش خبری 14 داشته باشیم، ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این ارتباط  قبل از حرکت دسته انجام خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه امیدواریم با برقراری فیبر نوری مناسب این ارتباط تلفنی برقرار شود، اظهار داشت: در سال‌جاری در صورت هماهنگی، شیوه جدیدی از تصویربرداری هوایی از طریق بالگردهای کوچک کنترل از راه دور ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در تامین بالگرد به منظور تهیه تصاویری از مراسم عزاداری تاکنون موفق نبوده‌ایم، اظهار داشت: سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در این زمینه قول همکاری داده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه اگر دسته‌جات حسینیه و زینبیه اعظم زنجان به صورت منظم و با کیفیت و با حضور صدها هزار نفری مردم و عزاداران برگزار می‌شود به دلیل عنایت اهل‌بیت(ع) و روحیه دین‌مداری و ولایت‌مداری مردم استان زنجان است، اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌هایی که بین دستگاه‌های اجرایی، صدا و سیما و هیئت امنای مساجد وجود دارد، مراسم عزاداری استان زنجان به الگو تبدیل شده است.

توجه به محتوای اشعار با توجه به سوء‌استفاده‌های دشمنان

صفری با اشاره به اینکه در زمینه محتوای اشعار باید دقت لازم صورت گیرد، ادامه داد: با توجه به تهدیدات دشمنان، شبهه‌هایی ایجاد می‌شود که هیئت امنای مساجد حتماً باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه باید محتوای اشعار مورد استفاده در عزاداری‌ها کاملاً علمی، مستدل و قابل اتکا باشد، اظهار داشت: این اشعار نباید اجازه سوء‌استفاده به دشمنان را بدهند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی برای ایام محرم توسط صدا و سیمای استان زنجان پیش‌بینی شده است، یادآور شد: توجه جدی به پوشش مناسب مراسم‌ مختلف عزاداری از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌ها به شمار می‌رود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان اظهار داشت: تمهیدات لازم به منظور پوشش مناسب و باکیفیت مراسم عزاداری استان زنجان توسط صدا و سیما اندیشیده شده است.

انتهای پیام/73006/م40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول