اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان:

برنامه‌های هفته کتاب را به صدا و سیمای خوزستان اعلام می‌کنیم

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: همه برنامه‌های این اداره کل در هفته کتاب با جزئیات به صدا و سیمای مرکز استان برای بهره‌برداری تقدیم خواهد شد.

برنامه‌های هفته کتاب را به صدا و سیمای خوزستان اعلام می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، لفته منصوری شامگاه شنبه در اتاق فکر صدا و سیمای مرکز خوزستان که در آستانه هفته کتاب برگزار شد ضمن اشاره به لزوم تشکیل  این اتاق فکر اظهار کرد: صدا و سیما به عنوان یک منبر عظیم در استان بوده که خوشبختانه در استان ما شاهد برنامه جدید و کارشناسی شده از این مرکز هستیم که به عنوان نقطه قوت این سازمان است.

وی افزود: هفته کتاب و موضوع کتاب و کتابخوانی موضوع ملی و حاکمیتی است که متولی خاصی در استان ندارد و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب همه دستگاه‌های اجرایی استان در این خصوص مسئولند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با کتابداران سراسر کشور خواستار یک تجدید مطلع نوینی در حوزه کتاب شدند و خواستار نگاه ویژه مسئولان اجرایی کشور به این موضوع مهم و بنیادی شدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در استان خوزستان، صدا و سیما همکاری بسیار خوبی را در بحث کتاب و کتابخوانی داشته است که جا دارد از زحمات تمام همکاران این مرکز تقدیر و تشکر شود، چرا که صدا و سیمای مرکز خوزستان در حوزه کتاب و کتابخوانی جزو استان‌های برتر در کشور است که این نشان از اهتمام اهالی صدا و سیما به ویژه مدیرکل محترم این مرکز به بحث کتاب و مطالعه دارد.

منصوری همچنین عنوان کرد: هفته کتاب از 25 آبان تا 2 آذرماه خواهد بود که این اداره کل برنامه‌های فرهنگی مختلفی را در این هفته در نظر گرفته است.

وی در پایان گفت: در این زمینه همه فعالیت‌ها با جزئیات به صدا و سیمای مرکز استان برای بهره‌برداری تقدیم خواهد شد و همچنین این روابط و همکاری باید به صورت مستمر ادامه پیدا کند و طرفین انتظارات خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول