اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

ارتقای سطح آگاهی جامعه وظیفه صدا و سیما است

استاندار فارس گفت: امام راحل (ره) صدا و سیما را دانشگاه معرفی کردند و بر این اساس وظیفه این سازمان را ارتقای سطح آگاهی جامعه در حوزه‌های گوناگون می‌دانیم.

ارتقای سطح آگاهی جامعه وظیفه صدا و سیما است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، سید محمد احمدی پس از بازدید از بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز فارس که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار صورت گرفت، در جمع مدیران این مرکز با بیان این که عصر حاضر دوران سرگردانی بشر و تعدد کانال‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی است، اظهار داشت: باید تلاش کنیم با مخاطب‌شناسی مناسب و جهت‌دهی صحیح به افکار عمومی از سرگردانی جوانان کشور جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به این که هیچ ارگانی مانند صدا و سیما قادر به جذب جوانان و ارائه پیام انقلاب اسلامی به آنان نیست، خاطرنشان کرد: امام راحل (ره) صدا و سیما را دانشگاه معرفی کردند و بر این اساس وظیفه این سازمان را ارتقای سطح آگاهی جامعه در حوزه‌های گوناگون می‌دانیم.

نماینده عالی دولت در استان فارس پاسخگویی به سوالات و نیازهای نسل جوان کشور را نیازمند مطالعات کارشناسی گسترده دانست و گفت: امیدواریم صدا و سیمای مرکز فارس از ظرفیت عظیم دانشگاه‌های شیراز در این راستا بهره‌برداری مناسبی داشته باشد.

استاندار فارس با تاکید بر این که با تمام وجود برای حمایت از فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز فارس تلاش خواهیم کرد، ابراز داشت: فعالیت در رسانه‌ها دارای حساسیت و دقت بسیار بالایی است و امیدواریم رسانه‌ها بتوانند با منطقی کردن توقعات جامعه و اصلاح تصورات عمومی در زمینه امکانات واقعی کشور، مدیران اجرایی را یاری دهند.

احمدی با بیان این که توانمندی‌های صدا و سیمای مرکز فارس موجب افزایش توقعات از این مرکز می‌شود، افزود: انتظار داریم با به کارگیری ابتکارات بیشتر و بهره‌برداری از فناوری‌های جدیدتر، سطح فعالیت‌های این مرکز افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به این که امکانات و توانائی‌های صدا و سیمای این استان نسبت به گذشته دچار تغییرات اساسی شده و نوید آینده بهتری را می‌دهد، بیان کرد: مدیریت توانمند و هوشمند و عوامل و کارشناسان برجسته صدا و سیمای مرکز فارس می‌توانند در راستای وظایف خود که بیان مشکلات مردم و رساندن پیام انقلاب اسلامی است بیش از گذشته موفق باشند.

احمدی رابطه دستگاه‌های اجرایی با صدا و سیما را دوطرفه دانست و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم به وظایف خود در راستای نیل به اهداف واحد، فراتر از مرزبندی‌های سازمانی عمل کنیم.

در بازدید استاندار فارس از بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز این استان، مدیران و کارشناسان مربوطه، زیرساخت‌ها، امکانات و توانمندی‌های مختلف این مرکز را تشریح کردند.

انتهای پیام/2448/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول