اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد

برگزاری 993 برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج در زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: به مناسبت هفته بسیج مجموعاً 993 برنامه مختلف در سطح استان زندگی برگزار می‌شود.

برگزاری 993 برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های مختلفی در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هر روز هفته بسیج با عنوانی نامگذاری شده است، افزود: پنج‌شنبه 30 آبان ماه جاری با عنوان بسیج، ایثار و شهادت نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه روز جمعه یکم آذر ماه با عنوان بسیج، ولایت و انتظار نام گرفته است، تصریح کرد: شنبه دوم آذر ماه با عنوان بسیج، خلاقیت و پیشرفت نامگذاری شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه یکشنبه روز سوم آذر ماه با عنوان بسیج، سازندگی و اقتصاد مقاومتی نام گرفته است، گفت: روز دوشنبه چهارم آذر ماه جاری نیز با عنوان بسیج، خانواده و سبک زندگی نامگذاری شده است.

کرمی اضافه کرد: روز پنجم و ششم آذر ماه به ترتیب با عنوان بسیج، استکبارستیزی بیداری اسلامی و بسیج، امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه مجموعاً 993 برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح استان زنجان برگزار می‌شود، افزود: همچنین 217 عنوان برنامه مختلف به مناسبت این هفته در زنجان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان دیدار بسیجیان و فرماندهان بسیجی استان به همراه فرماندهان بسیج دیگر استان‌ها با مقام معظم رهبری را یکی از برنامه‌های مهم اعلام کرد و اظهار داشت: بسیجیان در دیدار با مقام معظم رهبری از تدابیر و رهنمودهای ایشان بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول رزمایش «یاوران ولایت» گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس بسیج را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: این رزمایش توسط نواحی مختلف مقاومت برگزار می‌شود.

*اعزام دانش‌آموزان دختر زنجانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

کرمی اعزام همه دانش‌آموزان دختر به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوهای راهیان نور را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و افزود: این دانش‌آموزان از یکم آذر ماه جاری به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: اردوهای راهیان نور با همکاری بسیج دانش‌آموزی، آموزش و پرورش و سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ادامه داد: تاکنون 3 هزار و 500 نفر از دانش‌آموزان برای اعزام به این اردوها ثبت‌نام کرده‌اند.

این مسئول دیدار مسئولان با خانواده‌های شهدا و ائمه جمعه شهرستان را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: همچنین کارکنان و پایوران سپاه به صورت سازمان یافته در نماز جمعه شرکت می‌کنند.

*افتتاح شش سوله صالحین چند منظوره در زنجان

کرمی افتتاح چند طرح عمرانی مختلف در راستای محرومیت‌زدایی را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و اظهار داشت: در طول هفته بسیج شش باب سوله صالحین چند منظوره در استان زنجان افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: 540 میلیون تومان اعتبار برای احداث این شش باب سوله صالحین هزینه شده است.

انتهای پیام/73008/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول