اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

برنامه‌های هفته بسیج در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های هفته بسیج در این استان را تشریح کرد.

برنامه‌های هفته بسیج در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز و به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب رسانه مرکز استان نشست خبری برگزار کرد.

سردار یونس امیری در این نشست با تسلیت ایام محرم و صفر و تبریک و تهنیت به بسیجیان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج اظهار کرد: در آستانه گرامیداشت هفته بسیج هستیم که این هفته از فردا آغاز و به مدت یک هفته با اجرای برنامه‌های مختلف در این بخش ادامه دارد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با گرامی‌داشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و امام شهدا و بسیجیان سلحشور اذعان کرد: در پنجم آذرماه 58 حضرت امام خمینی(ره) با دیدی وسیع و تدبیری بسیار زیبا فرمان تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج را ابلاغ کردند.

امیری در ادامه با تاکید بر این‌که از آغاز تشکیل ارتش 20 میلیونی بسیج تاکنون، این قشر به خوبی وظایف خود را انجام می‌دهند، گفت: این ارتش مخلص؛ همواره با پیروی از فرامین رهبری در عرصه‌های مختلف دفاعی نیز نقش موثر و به‌سزایی داشته و دارد.

مسئول ارشد نظامی در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اگر امروز شاهد این هستیم که دشمن جرات نگاه کردن به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد نشان از اقتدار و حضور آگاهانه بسیج در میادین مختلف است.

وی با بیان این‌که بسیج در عرصه فرهنگی نقش‌آفرینی‌ دارد، گفت: در طول دوران مقدس افرادی بودند که با دل و جان در عرصه فرهنگی وارد شدند از این‌رو از رسانه‌های مختلف استان اعم از مکتوب و مجازی، رسانه ملی، مسئولان، روحانیون و  همه و همه وارد این عرصه مهم شوند.

سردار امیری بیان کرد: در هفته بسیج با توجه به شرایط کنونی که وجود دارد باید از تمام ظرفیت‌های بسیج در این هفته استفاده کرد.

این مسئول اذعان کرد: بسیج در عرصه امنیتی نقش مهمی ایفا کرده که تشکیل گردان‌های امام حسین(ع)، گردان بیت‌المقدس و امام علی(ع) و دیگر گردان‌ها نشان از اقتدار بسیج بوده که با کلیه امکانات پشتیبانی، واکنش سریع و دیگر خصوصیات و ویژگی‌ها آماده مقابله هستند.

مسئول ارشد نظامی در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل گردان‌های الزهرا، عاشورا و کوثر را از دیگر تشکل‌های بسیج عنوان کرد و گفت: در این گردان‌ها نیز اقدامات خوب و مضاعفی در سطح صورت گرفته که در حوزه امداد و نجات این گردان‌ها نقش خوبی ایفا کردند.

وی در ادامه حضور بسیج در حوزه سیاسی را با بصیرت و آگاهی خوب و چشم‌گیر عنوان کرد و گفت: همواره در تمامی برنامه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... بسیج حضور مقتدرانه‌ای دارد که حضور قریب به هزار و 600 نفر بسیجی در انتخابات نشان از آمادگی کامل آن‌ها دارد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در بخشی دیگر از سخنان خود به برنامه‌اهی اجرایی هفته بسیج در سطح استان اشاره کرد و گفت: دیدار با ائمه جمعه‌ شهرستان‌ها و مرکز استان، دیدار با نماینده ولی‌فقیه، برگزاری یادواره شهدا در سطح حوزه‌ها، پایگاه‌ها و شهرستان‌ها از برنامه‌های این هفته است.

امیری در ادامه ویزیت رایگان بسیجیان، ارسال پیام کوتاه به مناسبت هفته بسیج، برگزاری حلقه‌های صالحین، شب شعر، نشست‌های بصیرتی، برگزاری سرود و تئاتر، برگزاری یادواره شهدا، برپایی بیمارستان صحرایی به مدت یک هفته در شهرستان کهگیلویه و اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم استان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در سطح کهگیلویه و بویراحمد است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اجرای صبحگاه مشترک در مدارس، اردوی 45 نفری بسیج به جنوب در قالب راهیان نور، نشست فرهنگی خانواده، پخش مستند صالحین، اختتامیه شعر بسیج، اردوی تیراندازی، افتتاح چند طرح و گردهمایی بسیج در سطح استان را از برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

انتهای پیام/82011/ط40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول