اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده عالی دولت در خمام خبر داد

برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته بسیج در خمام

نماینده عالی دولت در خمام از برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته بسیج در این بخش خبر داد.

برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته بسیج در خمام

به گزارش خبرگزاری فارس از خمام، حسین ذاکراستقامتی عصر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های ویژه‌ گرامیداشت هفته‌ بسیج در سالن کنفرانس بخشداری این بخش، برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته بسیج با همکاری و مساعدت دستگاه‌ها را مهم دانست.

وی با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم مانند دانش‌آموزان، دانشجویان، کارگران و اداره‌ها در بسیج، افزود: حضور مقتدرانه‌ بسیج در تمام صحنه‌ها احساس می‌شود.

نماینده‌ عالی دولت در خمام با بیان اینکه بسیج در تمام عرصه‌های نظامی، اقتصادی، سازندگی و فرهنگی حضوری مقتدرانه دارد، گفت: نباید حضور بسیج در عرصه‌ دفاع مقدس، سازندگی و فتنه‌هایی که دشمنان داخلی و خارجی ایجاد کرده‌اند را از یاد ببریم.

وی با تصریح بر اینکه رسانه‌های استکبار جهانی و دشمنان داخلی و خارجی به دنبال تضعیف نهاد مقدس بسیج هستند، یادآور شد: نباید اجازه دهیم بسیج در جامعه به انزوا کشیده شود و انتظار می‌رود با استفاده از تمام توان بخش خمام برنامه‌های هفته بسیج را باشکوه برگزار کنیم.

ذاکراستقامتی انجام اقدام‌های فرهنگی از بدو ورود در مدارس را مهم خواند و یادآور شد: دانش‌آموز بسیجی، دانش‌آموز نخبه است و باید از نظر معدل، اخلاق، پوشش، امر به معروف و نهی از منکر نیز نمونه و الگو باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر خمام نیز در جلسه مذکور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «بسیج یعنی حرکت، بسیج یک حرکت بی‌ریشه و سطحی و صرفاً از روی احساسات نیست، بسیج یک حرکت منطقی، عمیق اسلامی و منطبق بر نیازهای دنیای اسلام و به طریق اولی جامعه اسلامی است»، گفت: در دوران دفاع مقدس بسیج، جنگ را با رهبری امام راحل هدایت کرد.

سیدمجتبی حسینی‌نسب با بیان اینکه امروزه بسیجیان در عرصه‌های مختلف از جمله سازندگی و علمی حضور دارند، تصریح کرد: امیدواریم ایمان همراه با عمل مجاهدانه و حرکت از روی بصیریت تداوم یابد تا این نظام به دست صاحب اصلی خود امام زمان (عج) برسد.

به گزارش فارس، شناسایی افراد بی‌بضاعت برای بهره‌مندی از ویزیت رایگان توسط پزشکان در روستا، برگزاری مانور بسیج و رژه‌ موتورسواران از جمله برنامه‌های هفته بسیج در خمام عنوان شد.

برپایی هیئت عزاداری الگویی، مسابقات نقاشی بسیج، نمایشگاه عکس هفته‌ بسیج، برگزاری نمایشگاه کتاب و کتاب‌خوانی، تامین نظم و امنیت در مراسم‌ها توسط پلیس، افتتاح دو پایگاه بسیج در دو روستای بخش، ختم 72 هزار صلوات به روح مبارک حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و ابلاغ به تمام دستگاه‌های اجرایی برای درج یکی از جملات مقام معظم رهبری یا امام خمینی (ره) درباره بسیج بر سربرگ‌های اداری خود از دیگر برنامه‌ها ذکر شد.

دیدار با خانواده‌های معظم شهدای بسیجی، دیدار از زنان ایثارگر با سابقه‌ حضور در جبهه، تجلیل از زنان و مادران بسیجی نمونه، تجلیل از بسیجیان نخبه، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای بخش خمام و اهدای گل، برگزاری یادواره‎ شهدای سه دهستان بخش خمام و لزوم شرکت حداکثری بسیجیان در مراسم‌ نماز جمعه‌ در هفته‌ بسیج از دیگر برنامه‌ها بیان شد.

نشست روشنفکری با محوریت معنویت در بسیج، خطبه‌خوانی حضرت زینب (س)، برپایی محفل انس با قرآن، دعای کمیل و زیارت عاشورا و برگزاری مسابقات ورزشی و... از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در خمام معرفی شد.

انتهای پیام/2300/ت40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول