اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نور خواستار شد

انجام تبلیغات میدانی مناسب برای گرامیداشت هفته بسیج

فرماندار شهرستان نور خواستار انجام تبلیغات میدانی و محیطی مناسب برای بزرگداشت هفته بسیج شد.

انجام تبلیغات میدانی مناسب برای گرامیداشت هفته بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور ، علی‌محمد صمدیان صبح امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته بسیج شهرستان نور اظهار داشت: تدبیر امام راحل در تشکیل بسیج مانع از خسارات به انقلاب شد و برای همیشه آن را بیمه کرده است.

فرماندار نور تصریح کرد: گرچه در تقویم شمسی روز پنج آذر 58 روز تشکیل بسیج ذکر شده است اما فرمان تشکیل بسیج در قبل از پیروزی انقلاب از سوی امام(ره) صادر شد، آنجایی‌ که به تعدادی از همراهان و رهبران انقلاب در سال 56 و در بحبوحه پیروزی انقلاب اسلامی برای اداره کشور پس از پیروزی انقلاب دغدغه داشتند فرمود:« با بسیج مردمی کشور را اداره می‌کنیم و نیازی به افرادی که در دوران پهلوی در رأس حکومت بودند، نداریم».

صمدیان درباره اعتبار و ارزش معنوی بسیج نیز به بیان امام(ره) اشاره کرد و گفت: بنیانگذار انقلاب فرمود: «در این دنیا افتخارم این است که خود یک بسیجی‌ام »، بسیج لشکر مخلص خدا است و همه کسانی‌ که در بسیج مشغول خدمت هستند در همه حال در حال عبادتند.

وی اذعان داشت: بنا به اعتراف دنیا و حتی دشمنان انقلاب، امروز بسیج بزرگ‌ترین قدرت جهانی معرفی شده است و آنچه در دفاع مقدس دشمن را به زانو در آورد، قدرت بسیج بود.

فرماندار نور افزود: بسیج بیمه‌نامه انقلاب است که از سوی امام(ره) پیش‌بینی شد و در همه عرصه‌ها پا به میدان گذاشت.

صمدیان در پایان خواستار انجام تبلیغات میدانی و محیطی مناسب برای بزرگداشت هفته بسیج شد و از همه مسئولان و دستگاه‌های شهرستان خواست با مشارکت در انجام تبلیغات در مراسم‌های این هفته حضور پررنگ، محسوس و ملموس داشته باشند.

به گزارش فارس، هفته بسیج از 30 آبان تا شش آذر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86023/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول