اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بسیج صورت می‌گیرد

افتتاح 50 پروژه بسیج سازندگی در خراسان جنوبی

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی از افتتاح 50 پروژه بسیج سازندگی در سومین روز هفته بسیج در استان خبر داد و گفت: اختتامیه اردوهای جهادی هجرت و جشنواره فرهنگی هنری هجرت در روز بسیج خلاقیت و پیشرفت برگزار می‌شود.

افتتاح 50 پروژه بسیج سازندگی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی قاسمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج در استان اظهار داشت: هفته بسیج از 30 آبان آغاز و تا ششم آذر‌ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شعار این هفته بسیج پیشتاز حماسه و خدمت است، افزود: بسیج منحصر به ایران نیست و هرجا که لازم باشد این حرکت و تفکر به عنوان یک کار جمعی حضور پیدا می‌کند.

برپایی 21 یادواره شهید در هفته بسیج

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی با اشاره به برنامه‌های بسیج در این هفته تصریح کرد: نخستین روز این هفته به نام بسیج، ایثار و شهادت نام گرفته است.

قاسمی ادامه داد: در این هفته 21 یادواره شهید در خراسان جنوبی برگزار می‌شود و در 52 نقطه استان نیز غبارروبی مزار شهدا انجام می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: همچنین در این روز دعای پرفیض کمیل در 24 نقطه استان برپا می‌شود و اوج این مراسم نیز با حضور حجت‌الاسلام رئیسی در بیرجند برگزار می‌شود.

فعالیت 4500 حلقه صالحین در خراسان جنوبی

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی با بیان این‌که در حال حاضر 4 هزار و 500  حلقه صالحین در خراسان جنوبی فعالیت می‌کنند، اذعان داشت: در دومین روز هفته بسیج که به نام بسیج، ولایت و انتظار نام گرفته است رزمایش فرهنگی میقات صالحین برگزار می‌شود.

قاسمی همچنین برگزاری دعای ندبه، راهپیمایی و کوهپیمایی در 14 نقطه خراسان جنوبی و سخنرانی فرماندهان بسیج در نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های این روز عنوان کرد.

وی از افتتاح 50 پروژه بسیج سازندگی در سومین روز هفته بسیج در خراسان جنوبی خبر داد و  گفت: اختتامیه اردوهای جهادی هجرت و جشنواره فرهنگی هنری هجرت در روز بسیج خلاقیت و پیشرفت برگزار می‌شود.

افتتاح 12 پروژه اقتصاد مقاومتی در خراسان جنوبی

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی متذکر شد: همچنین در این روز میثاق صالحین با ولایت با حضور استاندار، امام جمعه بیرجند و 4 هزار نفر از اعضای حلقه صالحین در حسینیه جماران برگزار می‌شود.

قاسمی برگزاری نشست تخصصی خانه نخبگان بسیج خراسان جنوبی، تشکیل شورای عالی قشر بسیج دانشجویی و برگزاری مراسم بزرگداشت روز بسیج دانشجو و طلبه را از جمله برنامه‌های این روز برشمرد.

وی با بیان اینکه چهارمین روز این هفته به نام بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی نام گرفته است، یادآور شد: در این روز 12 پروژه اقتصاد مقاومتی در بخش تولید مرغ مادر و قارچ افتتاح می‌شود.

اعزام 6 تیم پزشکی به مناطق محروم

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اضافه کرد: اعزام شش تیم پزشکی به مناطق محروم و همایش سران و معتمدین ایلات و طوایف عشایری توسط بسیج عشایری از جمله برنامه‌های این روز است.

قاسمی متذکر شد: در پنجمین روز این هفته که به نام بسیج، خانواده و سبک زندگی نام گرفته است کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد، مهارت‌های زندگی، سبک فرزندپروری و ارتباط موثر در خانواده برپا می‌شود.

این مسئول اذعان داشت: اجتماع گردان‌های عاشورا، الزهرا، بیت‌المقدس و امام حسین(ع) بسیج و همایش پیشتازان بازگشت به حجاب برتر از دیگر برنامه‌های بسیج در خراسان جنوبی  است.

انتهای پیام/69022/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول