اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خارگ در نشست با بسیجیان:

بسیج جلودار جبهه حق علیه باطل است

امام جمعه خارگ گفت: بسیج جلودار جبهه حق علیه باطل و در تمامی عرصه‌ها همیشه پیش‌قدم بوده است.

بسیج جلودار جبهه حق علیه باطل است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام موسی کمالی امشب در نشست با بسیجیان خارگ اظهار داشت: ما باید شاکر خداوند باشیم که شخصیتی همچون امام خمینی (ره) را رهبر انقلاب اسلامی ایران قرار دادند تا در برابر بزرگترین سلطه‌گران جهان بایستد.

وی افزود: بسیج یکی از نعمت‌هایی بوده است که خداوند به واسطه ایشان به ما عنایت داشتند و وظیفه تشکیل این نهاد مردمی به سپاه محول شد و اگر امروز در مصر می‌بینید که پس از گذشت یکسال از انقلابشان نتوانستند دوام بیاورند، یکی از علت‌هایش عدم حضور مردم در این میان بود. در حالی که پیروزی انقلاب ما و به‌ویژه دفاع مقدس، به واسطه همین بسیج مردمی محقق شد.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: بیش از 85 درصد حاکمان طرفدار سلطه‌گری هستند و تنها 15 درصد آن‌ها به دنبال اجرای حق و عدالت هستند و سرمنشأ آن‌ها جمهوری اسلامی ایران است و یقین بدانید استکبار به دنبال سعادت و رفاه مردم نیست، چراکه بیش از 3 هزار شبکه ماهواره‌ای را برای اشاعه فحشا قرار داده است تا آنها را از سیاست دور کند و میان آن‌ها و خداوند و دیانت جدایی اندازد.

وی عنوان داشت: اگر می‌بینید امروزه کشورهای آفریقایی با داشتن بزرگترین معادن طبیعی، بیشترین فقیر را در دنیا دارند، به واسطه غارتگری همین سلطه‌گران است.

 کمالی با بیان اینکه یزیدیان در زمان امام حسین (ع) به عنوان استکبار و سلطه‌گران زمان شناخته می‌شدند، افزود: امروز کشورهایی مثل آمریکا و اسرائیل جای فرعون و یزیدیان را گرفته‌اند. وگرنه آمریکا به چه حقی در بیش از 20 کشور دنیا پایگاه نظامی باید داشته باشد؟

وی تصریح کرد: امام حسین (ع) با تعداد اندکی جلوی این سلطه‌گران ایستاد و یقین بدانید این دعوا بین حق و باطل تمام‌شدنی نیست اما مهم این است که بدانیم کجای آن قرار داریم و در کدام جبهه حاضر هستیم. البته خدا را شکر ما زیر سایه ولایت فقیه و با وجود مبارزه با سلطه‌گرانی که بیش از 85 درصد جهان را گرفته‌اند، در جبهه حق هستیم و یقین بدانید با وجود این تعداد کم ما پیروز میدان خواهیم بود، چراکه اتصال ما به خداوند است و آن‌ها به شیطان.

امام جمعه خارگ اذعان داشت: اگر آن‌ها به ارتش و سلاح‌های پیشرفته خود متکی هستند، ما به خداوند و ولایت فقیه متصل هستیم و پشتوانه ما مردم خواهند بود و یقیناً هر کس خداوند را یاری دهد، خداوند نیز او را یاری خواهد داد، حتی اگر جبهه باطل شلوغ‌تر باشد که همیشه به واسطه عدم تشخیص شلوغ‌تر بوده است.

انتهای پیام/66006/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول