اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ساری مطرح کرد

ساری 850 رده مقاومت دارد/ساختار بسیج بر مبنای اهداف شهداست

فرمانده سپاه ساری از وجود 850 رده مقاومت در بین اقشار مختلف مردم خبر داد و گفت: پایگاه‌های مقاومت با برنامه‌ریزی مناسب خود را برای برگزاری جشن هفته بسیج آماده کنند.

ساری 850 رده مقاومت دارد/ساختار بسیج بر مبنای اهداف شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس در ساری، غلامرضا شریعتی ‌عصر امروز در همایش بزرگداشت ائمه جماعات، فرمانده‌هان پایگاه‌های مقاومت و هیئت امنای مساجد شهرستان ساری در امامزاده عباس (ع) ساری، با اشاره به اینکه در زمان تاسیس سازمان بسیج مستضعفین به دستور امام (ره)، جنگ تحمیلی بین ایران و عراق آغاز شد، افزود: در ابتدای جنگ نیروی قدرتمند بسیج اقتدار خود را به جهانیان نشان داد.

شریعتی با بیان اینکه بسیجیان در تمام مراحل انقلاب نقشه‌های دشمنان را نقش بر‌آب کردند، گفت: حضور فداکارانه بسیجیان در سال‌های جاری هم می‌تواند توطئه‌های دشمن را خنثی کند.

وی جنگ نرم را مهم‌ترین رویکرد و هدف دشمنان این نظام برای مقابله با جوانان ایران اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری مقابله با جنگ نرم را بر‌عهده تمام دستگاه‌های اجرایی و به‌ویژه بسیجیان گذاشته است.

فرمانده سپاه ساری نقش ائمه جماعات و هیئت‌های امنای مساجد را در تعامل با بسیجیان بسیار پررنگ برشمرد و گفت: تعامل هیئت‌های امنا مساجد با بسیجیان در تقویت همکاری بسیج و فعالیت بسیجیان در جامعه اثرگذار است.

شریعتی ساختار سازمان بسیج و فعالیت بسیجیان را بر مبنای اهداف شهدا دانست و تاکید کرد: مسئولان نباید از تشکل بسیج غافل شوند.

وی تصریح کرد: بسیجیان در پیچ‌و‌خم‌های انقلاب اسلامی یار و یاور اصلی مردم و انقلاب بودند و اثرات مثبت خود را بر جامعه نمایان کردند.

شریعتی با بیان اینکه بسیج برای تحقق آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی بیشترین فعالیت‌ها را انجام داده است، افزود: فعالیت بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت بستگی به همکاری هیئت‌های امنای مساجد دارد.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی و دینی در مساجد با همکاری بسیجیان بر عهده ائمه جماعات در مساجد است.

فرمانده سپاه ساری یکی از ارکان مهم مساجد را وجود فرماندهان پایگاه‌های مقاومت در حلقه مدیریتی مساجد دانست و افزود: فعالیت‌های بسیجیان خارج از فعالیت مذهبی در مساجد نیست و حضور بسیجیان در مساجد بسیار پررنگ است.

شریعتی بیان داشت: با همکاری و تعامل بسیجیان، فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و هئیت‌های امنای مساجد مشکلات حاشیه مساجد برطرف می‌شود.

وی به هفته بسیج اشاره کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی مذهبی زیادی در هفته بسیج در سطح شهرستان ساری برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ساری از وجود 850 رده مقاومت در بین اقشار مختلف مردم خبر داد و گفت: پایگاه‌های مقاومت با برنامه‌ریزی مناسب خود را برای برگزاری هفته بسیج آماده کنند.

انتهای پیام/86003/ش‌30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول