اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خارگ:

بسیج در تمامی عرصه‌ها پیشقدم بوده است

امام جمعه خارگ گفت: بسیج در تمامی عرصه‌ها پیشقدم بوده است.

بسیج در تمامی عرصه‌ها پیشقدم بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خارگ، حجت‌الاسلام موسی کمالی امشب در گردهمایی عمومی فرماندهان سپاه و بسیج در خارگ اظهار داشت: اگر روزی امام حسین (ع) تنها بود، اما امروز بسیج و مردم ولایتمدار ما نشان داده‌اند که رهبر خود را تنها نخواهند گذاشت و منتظر یک اشاره او هستند و هرکس با هر عقیده‌ای برای تقویت این کشور و نظام گام بردارد، به جبهه حق کمک کرده و هرکس در این راه کم‌کاری کند، به حق خیانت و به باطل کمک کرده است.

وی ادامه داد: بسیج در تمامی عرصه‌ها نشان داده که پیشقدم بوده است و حتی از ارتش و سپاه در بحث نظامی و از دیگر ارگان‌ها چه در زمینه اقتصادی، چه فرهنگی و چه سازندگی جلوتر بوده و رهبر نیز دلخوش به این نیروهای بسیجی است، بنابراین تقویت پایگاه‌های بسیج، تقویت کشور است.

امام جمعه خارگ خطاب به فرماندهان بسیج، بیان داشت: باید به دنبال جذب حداکثری جوانان باشید و خارگ به عنوان یک منطقه استراتژیک باید بیش از 50 درصد مردمش بسیجی واقعی باشند و این فعالیت بیشتر فرماندهان بسیجی را طلب می‌کند.

کمالی اذعان داشت: حلقه صالحین باید تفکرات مقام معظم رهبری را در بین جوانان رواج دهد و بصیرت جوانان بسیجی را بالا ببرد، بسیجیان باید اتفاقات کشور را رصد کنند و بیدار باشند.

وی در پایان عنوان داشت: بسیجی نباید بگذارد از جبهه حق فاصله بگیریم و ما به هر اندازه که بی‌تفاوت باشیم، قدم در جبهه استکبار گذاشته‌ایم و امروزه می‌بینید که استکبار بدون هیچ هزینه‌ای خود مسلمانان را در سوریه و عراق و افغانستان به جان یکدیگر انداخته است؛ در حالی که ما یک خدای واحد و یک پیامبر و یک قرآن داریم، اما مسیحیان و یهودیان و دیگر ادیان که دارای چند انجیل و چندین پیامبر هستند، با یکدیگر در صلح هستند.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول