اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت:

بسیج پشتوانه مسئولان در عرصه‌های بین‌المللی است

فرماندار رشت امنیت ملی کشور را مرهون بسیج دانست و گفت: بسیج پشتوانه موفقیت مسئولان در عرصه‌های بین‌المللی است.

بسیج پشتوانه مسئولان در عرصه‌های بین‌المللی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید ولی‌الله عظمتی صبح امروز در جلسه ستاد هفته بسیج این شهرستان، بسیج را یکی از مقدس‌ترین و پر ثمرترین نهادهای انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: بسیج مستضعفین در پنجم آذر سال 58 به فرمان امام (ه) تشکیل شده است.

وی فلسفه تشکیل بسیج را دفاع از ارزش‌های انقلاب و کیان اسلامی عنوان کرد و افزود: زمانی که فرمان تشکیل بسیج صادر شد، هنوز جنگ تحمیلی آغاز نشده بود.

عظمتی با بیان اینکه بسیج با دانش روز می‌تواند در تمام عرصه‌ها مثمر ثمر باشد، تصریح کرد: بسیج بهترین پشتیبان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار رشت بسیج را در دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی موفق دانست و بیان کرد: بسیج تامین‌کننده و پشتوانه امنیت ملی کشور است.

وی موفقیت مسئولان در عرصه‌های بین‌المللی را به پشتوانه بسیج اعلام کرد و گفت: بسیج در طول انقلاب از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام (ره) به شایستگی دفاع کرده است.

عظمتی پیروزی در دفاع مقدس را مرهون تلاش بسیج خواند و اظهار کرد: بسیج در عمق جامعه ریشه دوانده و شاخه‌های آن به آسمان کشیده شده است و توانسته میوه‌های پر ثمری به ایران اسلامی هدیه کند.

فرماندار رشت بسیج را مظهر حضور سازمان یافته مردم در کشور ذکر کرد و یادآور شد: بسیج مایه عزت و افتخار ایران اسلامی است.

وی با اشاره به گذشت 34 سال از عمر پر برکت بسیج مستضعفین، خاطرنشان کرد: بسیج تاریخ مصرف مشخصی ندارد و برای همیشه تاریخ مثمر ثمر است.

عظمتی تمام ملت‌های آزاده را نیازمند بسیج خواند و بیان کرد: امنیت ملی کشور مرهون بسیج و بسیجیان است.

فرماندار رشت با بیان اینکه تفکر بسیجی امروز در تمام جهان نشر پیدا کرده است، تصریح کرد: حرکت‌های اصیل در جهان به برکت بسیج شکل گرفته است.

وی بیداری اسلامی را به تاسی از تفکر بسیجی دانست و خاطرنشان کرد: روحیه بسیجی به تاسی از روح حماسی نهضت عاشورا و حسینی (ع) است.

عظمتی مسئولان نظام را دارای افکار بسیجی خواند و یادآور شد: مسئولان با جان و دل پذیرفتند اگر می‌خواهند عاقبت به خیر شوند باید روحیه بسیجی را در امور ساری و جاری کنند.

فرماندار رشت مسئولان را هماهنگ‌کننده و پشتیبان برنامه‌های بسیج عنوان کرد و افزود: ستاد هفته بسیج در بخش‌های مختلف شهرستان رشت تشکیل شده است.

وی با تاکید براینکه تمام مسئولان در مقابل بسیج و بسیجیان مسئولیت دارند، بیان کرد: بسیج نماد پافشاری بر ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

عظمتی اعزام نیروهای مردمی به راهیان نور و انجام رزمایش‌ها، آموزش‌ها، فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی و همچنین تشکیل حلقه‌های صالحین را از جمله اقدام‌های بسیج برشمرد.

فرماندار رشت فعالیت‌های بسیج در جامعه را تاثیرگذار خواند و تصریح کرد: ظرفیت تمام دستگاه‌ها، سازمان‌ها و مجامع صنفی باید در برنامه‌های بسیج به‌کارگیری شود.

انتهای پیام/84001/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول