اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانشجویی همدان خبر داد

اجرای 15 برنامه شاخص بسیج دانشجویی در همدان

فرمانده بسیج دانشجویی همدان از اجرای 15 برنامه شاخص بسیج دانشجویی در هفته بسیج در همدان خبر داد.

اجرای 15 برنامه شاخص بسیج دانشجویی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ایوب حضرتی پیش از ظهر امروز در نشست خبری اصحاب رسانه اظهار داشت: در آستانه هفته بسیج قرار داریم که حاصل دستاورد‌های امام خمینی(ره) است.

وی با تأکید بر منویات رهبری مبنی بر اینکه برای حل مشکل خود باید به موضوع اقتدار درونی توجه داشته باشیم بیان داشت: نگاه بسیج نیز در این عرصه باید نگاه ویژه و معطوف به درون باشد تا با استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی درونی خود، مشکلات را حل کنیم.

فرمانده بسیج دانشجویی استان همدان عنوان کرد: برنامه‌های بسیج با هدف تقویت ساختار درونی در حال برگزاری است و در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و ... برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.

وی در ادامه به شرایط سیاسی حساس ایران در زمینه مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و ابراز داشت: در حال حاضر، در شرایط سیاسی ویژه‌ای در سطح بین‌الملل قرار داریم و لازم است به تقویت و اقتدار آنچه که در درون نظام جمهوری اسلامی است بپردازیم.

حضرتی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم پای میز مذاکرات بنشینیم و موفق عمل کنیم باید از تمام داشته‌ها، نهایت استفاده را کرده و پشتیبانی بین‌المللی داشته باشیم.

وی ادامه داد: بسیج به عنوان نماد اقتدار نظام جمهوری اسلامی بر اساس منویات رهبری باید اقتدار نظام را به رخ جهانیان به نمایش بگذارد.

فرمانده بسیج دانشجویی استان همدان یادآور شد: به طور حتم دشمنان ما برای هر اقدام و مذاکره‌ای به پشتیبانی نظام توجه خاصی دارند و می‌خواهند ببینند در درون نظام اسلامی همبستگی و اتحاد و همدلی وجود دارد یا نه؟

15 برنامه شاخص بسیج دانشجویی همدان در هفته بسیج

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج افزود: 15 برنامه شاخص در سراسر استان همدان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های بسیج است.

حضرتی بیان داشت: بسیج دانشجویی استان با داشتن قریب به 20 هزار دانشجوی بسیج فعال و عادی و 106 پایگاه بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها فعالیت‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و ... را انجام می‌دهند.

وی به وجود 340 حلقه شجره صالحین تأکید و عنوان کرد: ظرفیت‌های کلانی برای انجام وظایف و مأموریت‌های محوله دارای ظرفیت‌های بزرگی است.

فرمانده بسیج دانشجویی همدان افزود: در سال جاری تعداد 200 نفر از دانشجویان بسیجی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شدند و در اسفندماه نیز یک اردوی 2 هزار نفری به مناطق عملیاتی غرب اعزام خواهند شد.

وی یادآور شد: از جمله برنامه‌های شاخص دیگر در هفته بسیج موضوع طرح ولایت با هدف آشنایی دانشجویان با مبانی اندیشه اسلامی است که در تابستان سال جاری در دانشگاه آزاد واحد همدان برگزار شد.

حضرتی از برگزاری کنگره شهدای دانشجوی استان همدان خبر داد و افزود: این کنگره در اردیبهشت ماه سال آینده و در سطح استانی برگزار خواهد شد.

وی اذعان کرد: در هفته بسیج برنامه‌های مختلف دیگری نیز در سطح پایگاه‌های بسیج دانشجویی در پنج دانشگاه استان برگزار خواهد شد که از جمله این برنامه‌ها برگزاری تریبون آزاد و کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع روابط بین‌الملل، آسیب‌ها و فرصت‌ها، برگزاری برنامه‌های ورزشی و ... بوده است.

فرمانده بسیج دانشجویی همدان تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا از دیگر برنامه‌های هفته بسیج خواهد بود که از جمله آن یادواره شهدا ویژه خواهران در دانشکده حضرت زینب(س) برگزار می‌شود.

وی از برگزاری همایش دانش‌آموختگان طرح ولایت در هفتم آذر ماه سال جاری خبر داد و عنوان کرد: بازدید دانشجویان از باغ‌موزه دفاع مقدس در طی هفته بسیج، انتشار ویژه‌نامه از عملکرد اردو‌های جهادی از جمله برنامه‌های دیگر در هفته بسیج خواهد بود.

حضرتی در پایان سخنانش گفت: تعداد 60 اردوی جهادی در تابستان سال جاری برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی را اجرا کردند.

انتهای پیام/89007/ط40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول