اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرکرد خبر داد

پرداخت 3.9 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان شهرکرد

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان شهرکرد گفت: برای ایجاد اشتغال 115 نفر از افراد جویای کار تحت حمایت این نهاد بیش از 3 میلیارد و 900 میلیون ریال تسهیلات اعطا شده است.

پرداخت 3.9 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان شهرکرد

نجفعلی حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: یک هزار و 180 نفر از افراد خیر و نیکوکار استان حمایت ایتام شهرستان شهرکرد را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه این افراد خیر از 272 یتیم زیر پوشش کمیته امداد حمایت می‌کنند، گفت: امسال تاکنون حامیان ایتام بیش از 2 میلیارد و 100 میلیون ریال به ایتام کمک کرده‌اند که از این مبلغ یک میلیارد ریال به صورت نقدی و بقیه در قالب کمک‎های کالایی بوده است.

حیدری در ادامه از ارائه خدمات فرهنگی به دانشجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جاری تاکنون بیش از یک میلیارد و 88 میلیون ریال خدمات تحصیلی و فرهنگی به دانشجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد چهارمحال و بختیاری افزود: 491 دانشجو در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل می‌کنند که زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان شهرکرد هستند.

وی خاطر نشان کرد: این دانشجویان و طلاب علاوه بر دریافت شهریه دانشگاه، خدمات فرهنگی از جمله مشاوره دریافت می‌کنند.

حیدری با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به 115 نفر از افراد جویای کار، گفت: برای ایجاد اشتغال این افراد بیش از 3 میلیارد و 900 میلیون ریال تسهیلات اعطا شده است.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول