اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد فریدونکنار خبر داد

اجرای 142طرح اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد در فریدونکنار

مدیر کمیته امداد امام خمینی فریدونکنار گفت: سهمیه سال‌جاری کمیته امداد فریدونکنار برای اجرای اشتغال 142 طرح با اعتبار 12 میلیارد و 459 میلیون ریال است.

اجرای 142طرح اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد در فریدونکنار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، غلامرضا علیپور صبح امروز در جلسه واحد اشتغال کمیته امداد امام خمینی این شهرستان اظهار داشت: تعداد طرح‌های اجرا شده در سال 90 حدود 173 طرح با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون تومان بوده است.

وی تعداد طرح‌های اجرا شده سال گذشته را 214 طرح با اعتبار یک میلیارد و 720 میلیون تومان اعلام کرده و تصریح کرد: تعداد طرح‌های اجرا شده امسال نیز 65 طرح با اعتبار 4 میلیارد و 325 میلیون ریال بوده است.

به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی فریدونکنار، سهمیه سال 1392 اجرای اشتغال در این شهرستان 142 طرح با اعتبار 12 میلیارد و 459 میلیون ریال بوده است.

وی با تغییر رویکرد کمیته امداد به سمت اشتغال گفت: همانطوری که مردم می‌دانند نداشتن یک شغل مناسب می‌تواند بر سلامت افراد تاثیر بگذارد و عدم اشتغال افراد می‌تواند باعث اضطراب، کاهش اعتماد به نفس، تیرگی روابط شخصی، اجتماعی و همچنین نشاط و شادابی خانواده‌ها شود.

علیپور افزود: مجموعه همکاران ما در کمیته امداد امام خمینی درصدد هستند که بار روانی خانواده‌ها را با ایجاد اشتغال پایدار کم کنند و این امر محقق شده و خیلی از خانواده‌ها به استقلال اقتصادی رسیدند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد و خدمات امداد به نیازمندان از مراکز مختلف نظارت و بازرسی می‌شود، اظهار داشت: کمیته امداد از سوی دفتر مقام معظم رهبری، مؤسسه مفید راهبر، دیوان محاسبات، سازمان بازرسی،نظارت، بازرسی کمیته امداد مرکز و استان مورد کنترل و بازرسی قرار می‌گیرد.

به گفته علیپور، اشتغال مددجویان فریدونکنار با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/86022/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول