اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد مازندران خبر داد

هزینه 8 میلیارد ریالی کمیته امداد نکا برای طرح اشتغال‌زایی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران گفت: در شش ماه نخست امسال 8 میلیارد و 835 میلیون ریال برای طرح اشتغال‌زایی مددجویان این شهرستان هزینه شد.

هزینه 8 میلیارد ریالی کمیته امداد نکا برای طرح اشتغال‌زایی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی مازندران، سیدرضا ساداتی به عنوان مدیر کمیته امداد شهرستان نکا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران در آیین تودیع و معارفه رئیس کمیته امداد این شهرستان گفت: مددجویان تحت حمایت این نهاد از افراد عادی و سالمند طرح شهید رجایی تشکیل می‌شوند.

ابراهیم باغبانی بیان داشت: در اصل محوریت کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌ها است و علاوه بر ایجاد زمینه طرح‌های اشتغالزایی برای مددجویان، آموزش و نظارت نیز توسط کارشناسان مجرب صورت می‌گیرد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران خاطرنشان کرد: به منظور آشنایی فرزندان مددجو با مشاغل، آموزش‌هایی از سوی این نهاد برای دانش‌آموزان صورت می‌گیرد که در 6 ماه نخست امسال بیش از 8 میلیارد و 835 میلیون ریال برای 136 نفر از مددجویان شهرستان نکا طرح اشتغال‌زایی اجرا شد.

امام جمعه شهرستان نکا نیز در این مراسم با تقدیر از خدمات و زحمات امدادگران این نهاد اظهار داشت: با ورود به دهه چهارم انقلاب رسیدگی به نیازمندان باید براساس شرایط و سیاست مخصوص باشد.

حجه‌الاسلام محمدباقر محمدی لائینی بیان داشت: باید نوع خدمات به محرومان نیز بر پایه نیازهای روز ارائه شود.

امام جمعه شهرستان نکا تاکید کرد: با توجه به خلاهای فرهنگی و آسیب در خانواده‌ها راهنمایی‌های صورت گرفته از سوی امداد بسیار مفید است.

وی یادآور شد: باید مددجویان را از هجمه‌های فرهنگی دور کنیم.

به گزارش فارس، در این مراسم با تقدیر از زحمات موسی عمادی در حکمی سید رضا ساداتی مدیرکمیته امداد شهرستان نکا شد.

انتهای پیام/2296/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول