اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد

پیش‌بینی 22 طرح اشتغالزایی در بخش صنعت، معدن و تجارت بوشهر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از پیش‌بینی 22 طرح اشتغالزایی در بخش صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد.

پیش‌بینی 22 طرح اشتغالزایی در بخش صنعت، معدن و تجارت بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس تابش صبح امروز در هفتمین نشست کار گروه تخصصی اشتغال استان بوشهر با بیان اینکه صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر دستش را به طرف بانک‌ها برای همکاری دراز می‌کند، گفت: بنده برای کمک دستم را به تمام بانک‌ها دراز می‌کنم و مطمئن باشید اگر بانک‌ها همکاری نکنند تعهدات مورد نظر عملی نمی‌شود.

وی با تشریح وضعیت اعتبارات سرمایه در گردش و ثابت عنوان کرد: از 22 طرح اشتغالزایی بخش صنعت، معدن و تجارت 13 طرح جدید بوده که میزان سرمایه‌گذاری و ارزش‌ آن‌ها 3 هزار و پنج میلیون یورو، 126 میلیون دلار و 13 هزار و 549 میلیارد ریال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: 9 طرح آمایش سرزمین برای استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی با  373 میلیون یورو،76 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شده است.

تابش با بیان اینکه درخواست‌های متعددی را به بانک‌ها ارائه کرده، عنوان کرد: دلیل عدم رسیدگی این بانک‌ها را نمی‌دانم و من باید به عنوان دستگاه متولی به صاحب صنعت چه جوابی بدهم.

این مسئول با بیان اینکه هنوز نمی‌داند بانک‌ها اعتبار دارند یا خیر افزود: وقتی با صاحب صنعت صحبت می‌کنم وی می‌گوید من تمامی مدارک و وثیقه‌ام آماده است اما بانک این همکاری را با من نمی‌کند.

تابش افزود: وقتی صنعتگران برای دریافت تسهیلات  به من مراجعه می‌کنند و می‌گویند من تمام اسناد و مدارکم آماده است اما بانک همکاری نمی‌کند.

وی در مورد بحث تسهیلات سرمایه در گردش متذکر شد: برای استفاده از تسهیلات سرمایه در گردش، تاکنون متقاضیانی با ارزش اعتباری 28 میلیارد تومان در سامانه سرمایه در گردش ثبت نام کرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در پایان گزارشی از برنامه‌ها و طرح‌های مورد بررسی را ارائه کرده و از بانک‌ها نهایت همکاری را خواستار شد.

انتهای پیام/66006/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول