اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل عنوان کرد

پشت نوبت بودن 800 پرونده‌ برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: بیش از 800 پرونده برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی پشت نوبت هستند تا از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

پشت نوبت بودن 800 پرونده‌ برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی عصر امروز در جلسه هماهنگی کمیته اشتغال و کارآفرینی در کمیته امداد استان اردبیل اظهار داشت: علاوه بر دو هزار و 700 پرونده تکمیل شده سال 91 که همچنان در نوبت دریافت وام خوداشتغالی قرار دارند، 800 پرونده‌ دیگر نیز در سال‌جاری توسط این نهاد تکمیل و در اولویت دریافت تسهیلات اشتغالزایی قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: در صورت تفاهم با بانک‌های عامل این تعداد پرونده‌ها نیز به صورت منظم در بین بانک‌‌ها تقسیم و در اولویت پرداخت قرار می‌گیرند.

زلالی با اشاره به اینکه کمیته‌ امداد مشاوره‌های متعدد شغلی را قبل از آغاز کار متقاضیان و مجریان طرح‌های خودکفایی به آنان ارائه می‌کند، خاطر نشان کرد: نظارت و رسیدگی به امور مجریان طرح‌های خودکفایی بعد از اشتغال مجریان از دیگر اقدامات این نهاد در راستای پایداری طرح‌های ایجاد شده از منابع بانکی و امدادی است.

این مسئول با اعلام اینکه کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی متعددی برای مجریان طرح‌های خودکفایی برگزار می‌شود، اضافه کرد: این کارگاه‌ها با حضور اساتید و کارشناسان مجرب برگزار می‌شود تا کوچکترین اشکالی در اجرای طرح‌های خوداشتغالی پیش نیاید.

وی با اظهار خرسندی از اقدامات بانک‌های عامل در مورد همکاری با این نهاد بیان کرد: با وجود اینکه محیط صمیمی می‌تواند به پیشروی طرح‌ها و برنامه‌ها کمک مؤثری کند اما نباید از نقد غافل بود چرا که نقد منصفانه می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مشترک کمک کند.

زلالی با بیان اینکه کمیته‌ امداد همواره از نظرها و پیشنهادات دیگر دستگاه‌های اجرایی استقبال می‌کند، گفت: توانمندسازی و خودکفایی نیازمندان آرزوی تمامی مردم است که این امر تنها با همکاری و همدلی تمامی سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی میسر می‌شود.

کمیته امداد اردبیل رتبه‌ نخست پژوهش و برنامه‌ریزی را کسب کرد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کمیته امداد استان افزود: این نهاد در ارزیابی عملکرد کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری استان اردبیل در سال 91 که در جشنواره شهید رجایی ارزیابی شده بود، حائز رتبه‌ نخست شد.

زلالی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کمیته‌ امداد استان اردبیل جزو پیشتازان فناوری و علم نوین است چرا که در این نهاد چندین دوره‌ کارگاه‌های تحول اداری با حضور اساتید و کارشناسان مجرب برگزار شده است.

وی با اعلام اینکه در طول سال دوره‌های متعدد آموزشی برای کارکنان و امدادگران این نهاد برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: ارتقا سطح آگاهی‌های امدادگران و میزان تسلط و استفاده‌ آنان از تکنولوژی‌های نوین می‌تواند رسیدگی به امور نیازمندان و مددجویان را تسریع بخشد. زلالی در این خصوص اضافه کرد: اطلاع‌رسانی سریع و دقیق از نیازهای خانواده‌های نیازمند یکی از ویژگی‌‌های منحصر به فرد ابزار و تکنولوژی علم است که می‌تواند کمک شایانی را به نحوه‌ کمک‌رسانی به مددجویان به همراه داشته باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پژوهش و برنامه‌ریزی برای رسیدن به اهداف بلند مدت و کوتاه مدت در کمیته‌ امداد نقش بسیار مؤثری را ایفا می‌کند، بیان کرد: در صدد هستیم تا طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده حرکت کنیم تا موجبات توانمندی و خودکفایی اکثریت خانواده‌های تحت پوشش را فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه هر چقدر بتوانیم به علم روز نزدیکتر باشیم به همان اندازه می‌توانیم نتیجه‌ بهتری از برنامه‌های خود بگیریم، یادآور شد: تمرکز بر علم روز می‌تواند نیل به اهداف عالی و متعالی را در پی داشته و به آن سرعت بخشد.

زلالی با اشاره به اینکه کمیته‌ امداد علاوه بر دعوت از کارشناسان فنی و مجرب در زمینه‌ سخت‌‌افزاری نیز تلاش‌های گسترده‌ای را به معرض‌ ظهور گذاشته است، ادامه داد: کمیته امداد استان از جمله دستگاه‌های مجهز به شبکه فیبر نوری در سطح استان است.

انتهای پیام/62006/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول