اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی خبر داد

صدور 1183 فقره جواز تاسیس صنعتی با اشتغال‌زایی 31 هزار نفر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی گفت: در هفت ماه گذشته یک هزار و 183 فقره جواز تاسیس صادر شده است و میزان اشتغال پیش‌بینی شده بعد از این تعداد جواز 31 هزار و 634 نفر است.

صدور 1183 فقره جواز تاسیس صنعتی با اشتغال‌زایی 31 هزار نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز محمدجواد عظمایی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در هفت ماه گذشته یک هزار و 183 فقره جواز تاسیس صادر شده است، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری مجوزهای صادره برای این مقدار جوازهای تاسیس بیش از 6 میلیارد ریال است.

وی همچنین تعداد پروانه‌های بهره‌برداری شده در هفت ماهه اول سال جاری را 107 فقره عنوان کرد و گفت: این میزان پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری 1759 میلیارد ریال برای 2046 نفر شغل ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه 78 فقره طرح توسعه در هفت ماه گذشته وصول شده افزود: این میزان طرح توسعه برای 1678 نفر شغل ایجاد می‌کند و حجم سرمایه‌گذاری برای طرح‌های توسعه مذبور 2096 میلیارد ریال است.

عظمایی ایجاد اشتغال برای جوانان استان را جزو رسالت‌های اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی عنوان کرد و گفت: صنعت مهم‌ترین بخشی است که می‌تواند در ایجاد شغل برای جوانان نقش ایفا کند، به طوری که امروزه بیشترین شاغلان استان در امر صنعت، معدن و تجارت مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/60001/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول