اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام فارسان:

950 خانوار مددجوی فارسانی از طرح‌های اشتغالزایی بهره‌مند شدند

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان فارسان گفت: تاکنون بیش از 950 خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد از طرح‌های اشتغال و توانمندسازی بهره‌مند شده‌اند.

950 خانوار مددجوی فارسانی از طرح‌های اشتغالزایی بهره‌مند شدند

محمدرضا فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: تاکنون بیش از 950 خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد از طرح‌های اشتغال و توانمندسازی بهره‌مند شده‌اند.

وی از پرداخت کمک‌های موردی به نیازمندان این شهرستان خبر داد و گفت: در سال‌جاری 350 میلیون ریال کمک موردی به نیازمندان این شهرستان پرداخت شده است.

فتحی با اشاره به اعطای تسهیلات اشتغالزایی به نیازمندان این شهرستان، گفت: 814 نفر از دانش آموزان، دانشجویان و طلاب این شهرستان هم در این مدت از خدمات فرهنگی این نهاد بهره‌مند شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان فارسان از بهره‌مندی 2 هزار نفر از نیازمندان این شهرستان از خدمات طرح شهید رجایی خبر داد و افزود: این افراد علاوه بر دریافت مستمری ماهانه از کمک‌های درمانی، فرهنگی، جهیزیه، مسکن، موردی، بیمه‌های تامین اجتماعی، مشاوره و دیگر خدمات بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول