به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیتالله ابراهیمی صبح امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: یکی از محورهای کلیدی برنامه طرح تحول بانک انصار، ارتقا رضایتمندی مشتریان و کارآیی شعب است.
مدیرعامل بانک انصار افزود: سیستان و بلوچستان با توجه به وضعیت خاصی که دارد، از نظر عملکرد در کشور رتبه پنجم را کسب کرده و از درجه سه به درجه دو ارتقا پیدا کرده است، در زمینه رضایت مشتریان نیز بیش از 90 درصد رضایت مردم را جلب کرده که در این زمینه نیز رتبه دوم کشور را دارست.
این مسئول ادامه داد: بانک انصار 6 هزار و 500 کارمند از افراد متعهد، متدین، علمی و دلسوز دارد که از ویژگیهای انجام کارهای جهادی است.
وی با بیان اینکه از ویژگیهای بانک انصار در حوزه استقرار بانکهای اسلامی، رعایت موازین شرعی است، اذعان داشت: کمیته نظارت فقهی در بانک انصار راهاندازی کردیم و کنترل بسیار زیادی در استانها داریم تا عدالت و مقررات شرعی رعایت شود.
ابراهیمی ادامه داد: بانک انصار در سالجاری موفق به کسب نشان بانک پیشرو در بانکداری اسلامی شد.
وی عنوان کرد: در حوزه مسئولیتهای اجتماعی درصددهستیم با استفاده از تجارب خوبی که بانک انصار دارد، با شهرستانها و استانهای سنینشین تعاملی برقرار کرده و خود را با نیازهای آنها منطبق کنیم.
مدیرعامل بانک انصار گفت: از موضوعاتی که بانک انصار به آن توجه دارد، موضوع عملیات قرض الحسنه است، این بانک خیلی خوب توانسته در بحث قرض الحسنه ظاهر شود و مردم نیز به قرض الحسنه و بانک انصار خیلی گرایش دارند.
این مسئول افزود: استان سیستان و بلوچستان کل منابع خود را در خود استان مصرف کرده و حتی از تهران هم به این استان کمک میشود.وی خاطرنشان کرد: از برنامههای دیگر بانک انصار احداث مدرسه یا درمانگاه در شهر پیشین است که به نام شهید شوشتری و شهدای پیشین نامگذاری خواهد شد.
اختصاص 20 میلیارد ریال به سیستان و بلوچستان برای اشتغالزایی
مدیر بانک انصار سیستان و بلوچستان نیز در ادامه اظهار داشت: این استان ظرفیتهای بالقوه بسیار خوبی دارد که از جمله آن نیروی انسانی و تفکر و اندیشه آنها است.
محمدرضا احمدی اضافه کرد: در راستای ایجاد اشتغال و امنیت پایدار مبلغ 20 میلیارد ریال بانک انصار به سیستان و بلوچستان اختصاص داده است.
انتهای پیام/75004/ش40/پو3002