اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

اشتغال‌زایی واقعی هدف اصلی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد باشد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اشتغال‌زایی واقعی باید هدف اصلی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد باشد.

اشتغال‌زایی واقعی هدف اصلی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد باشد

عبدالمجید فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به سیاست‌های کاری کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت: در صورت همکاری همه‌جانبه و اجرایی کردن برنامه‌ها در راه اشتغال‌زایی و به‌کارگیری سیاست‌های ایجاد اشتغال در روستا و شهرهای کوچک، بدون شک جوان بیکاری در سطح شهرها و روستاها وجود نخواهد داشت. 

وی با بیان اینکه در طرح همه افراد بیکار و جویای کار می‌توانند صاحب شغل و درآمد شوند، تصریح کرد: اولویت با طرح‌هایی است که با کمترین هزینه و اعتبار فردی را صاحب شغل می‌کنند.

وی تأکید کرد: باید از آورده‌ و پس‌‌انداز خانواده‌‌ها نیز در پیشبرد اهداف اشتغال‌زایی‌ استفاده کرد، چراکه هر خانواده با هر سطح درآمدی می‌‌تواند به شیوه‌‌های مختلف از جمله هدایت منابع یارانه نقدی به سمت تولید در این راه گام بردارد.

این مسئول، اجرای طرح‌‌های مختلف با توجه به بافت هر منطقه و شرایط ویژه آن منطقه را ضروری و مهم خواند و متذکر شد: باید تلاشی صورت گیرد تا استعدادهای مناطق مختلف در خدمت اشتغال مردم همان منطقه قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: هدف این نهاد اشتغال واقعی برای افراد بوده؛ به طوری که ایجاد یک شغل برای یک نفر را به ارائه آمار‌های رنگین، اما غیرملموس ترجیح می‌‌دهد.

فرهادی با اشاره به ضرورت بیمه شدن طرح‌های اشتغالزایی مردم در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر، یادآور شد: برای جلوگیری از حوادث احتمالی و وارد شدن خسارت به مجریان، طرح‌های تولیدی چنین برنامه‌ای لازم است.

این مسئول در پایان توجه به رفع مشکلات مددجویان را مهم برشمرد و ابراز داشت: با اشتغال‌زایی مضاعف و واقعی می‌توان باری از مشکلات جامعه هدف این نهاد حمایتی را کاهش داد؛ از این‌رو همواره باید در راستای اشتغال مناسب و صحیح گام برداریم.

انتهای پیام/82011/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول