اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد بافت:

نمایشگاه بزرگ کتاب در بافت برپا می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافت گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب هفته آینده با ارائه 50 درصد تخفیف در این شهرستان افتتاح می‌شود.

نمایشگاه بزرگ کتاب در بافت برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، علی سیف‌الدینی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته نهضت مطالعه مفید این شهرستان اظهار داشت: روز یکشنبه هفته آینده نمایشگاه بزرگ کتاب با بیش از یک‌هزار و 200 عنوان کتاب در بافت آغاز به کار می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان بافت به علم و دانش معروف هستند، افزود: مردم بافت همه اهل علم و دانش هستند و کمتر کسی پیدا می‌شود که سواد نداشته باشد، لذا وظیفه ما فراهم آوردن بستر برای مطالعه مردم است.

سیف‌الدینی تصریح کرد: تمام ارگان‌ها باید به ما کمک کنند تا این نمایشگاه عظیم پربار باشد و همه افراد جامعه را درگیر کند در این نمایشگاه‌ کتاب‌ها با 50 درصد به مردم تخفیف داده می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم که استقبال بالایی از آن صورت گیرد.

وی بیان کرد: یک سالن جنبی در محیط نمایشگاه برای برنامه‌های ادارات و ارگان‌ها و دستگاه‌ها ترتیب داده می‌شود و مسئولان می‌توانند برنامه‌های خود را شامل نقد و بررسی اشعار شاعران بافتی و ... انجام دهند.

سیف‌الدینی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه یک برنامه تعزیه ترتیب داده شده است که می‌تواند مورد استقبال قرار گیرد.

یوسف اسفندیاری رئیس کتابخانه‌های شهرستان بافت در این نشست اظهار داشت: فضای کتابخانه‌ها در شهرستان بافت 10 هزار و 222 متر مربع است و 5 هزار و 200 عضو ثابت در این کتابخانه‌ها هستند که به تناسب جمعیت بافت آمار قابل قبولی است.

وی افزود: در کتابخانه‌های شهرستان بافت، 48 هزار جلد کتاب موجود است، ماهانه 18 هزار نفر به کتابخانه‌های مراجعه می‌کنند و هر ماه 12 هزار کتاب به امانت داده می‌شود و باید این آمار را توسعه دهیم.

اسفندیاری بیان کرد: در هفته کتاب برنامه‌های بلندمدت خوبی در راستای بالا بردن سرانه مطالعه داریم که شامل برگزاری مسابقات آنلاین برای تمام مردم است.

انتهای پیام/80024/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول