اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه عمومی چالوس خبر داد

برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع کتاب در چالوس

رئیس کتابخانه عمومی شهرستان چالوس از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع کتاب هدیه‌ای ماندگار به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع کتاب در چالوس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، مریم آزادیان پیش از ظهر امروز از برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع کتاب هدیه‌ای ماندگار به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مسابقه نقاشی با موضوعات کتاب‌های خانه ما،کتاب هدیه‌ای ماندگار، از کتاب‌های کتابخانه به خوبی مراقبت کنیم و با خواندن کتاب دوستان خوبی پیدا کنیم با همکاری مدرسه تربیت چالوس برگزار شد.

وی از برگزاری مسابقه نقاشی برای مقطع پیش دبستانی نیز در این مکان خبر داد و بیان داشت: مسابقه نقاشی با موضوعات محرم و عاشورا، کودک و عاشورا برای گروه سنی دو تا شش سال نیز در کتابخانه عمومی چالوس برگزار شد.

این مسئول با تاکید بر اهمیت کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: واژه کتاب در قرآن کریم 230 بار به کار رفته است و چون کلام الهی نیز با توجه به «قلم» آغاز شده است که این موضوع اهمیت زیادی برای انسان‌ها دارد.

وی ادامه داد: موضوع کتاب و کتابت در رشد حیات اجتماعی تاثیر بسزایی دارد.

آزادیان کتابخانه‌ها را در رشد اندیشه‌ها و شکوفایی استعداد موثر دانست و گفت: کتابخانه‌ها به عنوان نهادی اجتماعی با گردآوری،سازماندهی و نگهداری دانش مدون بشر امکان رشد اندیشه، شکوفایی استعداد و باروری ذهن خلاق انسان را فراهم می‌کند.

مسئول کتابخانه عمومی شهرستان چالوس در پایان یادآور شد: کتابخانه‌ها با ایجاد محیطی آرام، امن و مناسب برای اعضا، مراجعان و تامین نیازهای آنان از نظر منابع و امکانات مورد نیاز در راه خدمت‌رسانی به فرهنگ جامعه گام بر می‌دارند.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول