اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس اعلام کرد

انتشار 12 میلیون نسخه کتاب توسط بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس

مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: طی 30 سال گذشته 12 میلیون نسخه کتاب توسط این بنیاد منتشر شده است.

انتشار 12 میلیون نسخه کتاب توسط بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام علی‌اکبر الهی خراسانی امروز در نشست خبری که به مناسبت سی‌امین سال فعالیت این بنیاد برگزار شد، اظهار کرد: طی 30 سال گذشته 12 میلیون نسخه کتاب توسط این بنیاد منتشر شده است.

وی ادامه داد: در این مجموعه 110 پژوهشگر در 21 گروه پژوهشی حضور دارند، این گروه‌ها شامل قرآن، فلسفه، تاریخ و جغرافیا است.

مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی اضافه کرد: طی 30 سال گذشته بیش از 85 عنوان از آثار بنیاد در جشنواره‌ها حائز مقام برتر شده‌اند؛ همچنین به طور سالانه یک عنوان کتاب از آن جایزه بین‌المللی دریافت کرده است.

الهی خراسانی افزود: طی این مدت هشت عنوان از این مجموعه، کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و 6 کتاب نیز کتاب برگزیده حوزه علمیه قم شده است.

وی در ارتباط با صادرات کتاب‌های این مجموعه گفت: کتاب‌های ما به زبان‌های اردو، انگلیسی، عربی، فرانسه و مالایی به کشورهای اروپایی، آفریقایی و آسیایی صادر می‌شود.

مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در پایان خاطرنشان کرد: طی 30 سال گذشته 6 سمینار بین‌المللی و 70 همایش توسط بنیاد برگزار شده است و شهریورماه سال آینده نیز همایش سبک زندگی رضوی را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول