اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان خبر داد

رونمایی کتاب «لرزان و لغزان چون ژله» در نمایشگاه کتاب

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از رونمایی و نقد و بررسی کتاب «لرزان و لغزان چون ژله» با موضوع مهدویت با حضور دکتر شفیعی سروستانی در دوم آذرماه خبر داد.

رونمایی کتاب «لرزان و لغزان چون ژله» در نمایشگاه کتاب

ارشاد استعدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برپایی هشتمین نمایشگاه کتاب در همدان اظهار کرد: نمایشگاه کتاب رویداد بزرگ فرهنگی است که حساسیت‌ها را در بخش کتاب بیشتر کرده و در راستای ارتقاء سرانه مطالعه نقش موثر و عمیقی دارد.

وی با تأکید بر اینکه نمایشگاه در تأمین منابع کتابخانه‌های عمومی، شخصی و ... اثرگذار است، افزود: برپایی نمایشگاه کتاب فرصتی است که دستگاه‌های متولی فرهنگ فضایی را فراهم کنند تا جوانان و نوجوانان با بازدید از نمایشگاه میزان مطالعه خود را افزایش دهند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با تأکید بر اینکه دستگاه‌های آموزشی باید از این نمایشگاه به عنوان فرصت بهینه بهره‌مند شوند، اذعان کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان باید با حضور در نمایشگاه از کتب مد نظر خود در هر بخشی استفاده کنند.

وی از برپایی غرفه‌ای متفاوت از سوی کتابخانه‌های عمومی در نمایشگاه خبر داد و افزود: در این غرفه کارشناسان با ارائه و معرفی خدمات کتابخانه‌های عمومی، مراجعه‌کنندگان را آگاه می‌کنند و همه کسانی که به این غرفه مراجعه کنند، به صورت رایگان عضو کتابخانه می‌شوند.

استعدادی از برگزاری مسابقات فرهنگی در حاشیه برپایی نمایشگاه خبر داد و افزود: دوم آذرماه نقد و رونمایی کتاب «لرزان و لغزان چون ژله» با موضوع مهدویت توسط دکتر شفیعی سروستانی صورت می‌گیرد.

وی از گردهمایی کتابداران در حاشیه نمایشگاه خبر داد و یادآور شد: 30 آذر ماه در حاشیه نمایشگاه کتاب ضمن بازدید کتابداران از نمایشگاه از کتابداران نمونه تقدیر می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان خاطرنشان کرد: مشاوره کتاب نیز در کنار غرفه کتابخانه‌های عمومی انجام می‌شود تا سیر مطالعاتی به آنها ارائه شود.

وی از اجرای طرح جمع‌آوری و اهدای کتاب از سوی مردم به کتابخانه‌ها خبر داد و گفت: در این طرح که با عنوان «اهدای کتاب اهدای دانایی» نام دارد افراد می‌توانند کتاب‌های مطالعه شده خود را به کتابخانه‌های عمومی اهدا کنند تا در اختیار افراد دیگری قرار گیرد.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول