اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه اردبیل خبر داد

برگزاری 88 عنوان برنامه در 500 رده بسیج

فرمانده سپاه اردبیل گفت: در گرامیداشت هفته بسیج با شعار «بسیج، حماسه و استقامت» 88 برنامه در 500 رده بسیج در شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

برگزاری 88 عنوان برنامه در 500 رده بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عظیم تیموری ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل که در آستانه هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: بسیج آیاتی از قدرت الهی و روح با طراوت و بالنده انقلاب اسلامی است که با نفس پاک امام راحل (ره) شکل گرفت و امروز با گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب به درخت تنومند عزت و شرف برای این ملت تبدیل شده است.

وی از این شجره طیبه به عنوان خاستگاه اصیل فرهنگ عاشورایی و روح تحول‌خواهی یاد کرد و گفت: امسال هفته بسیج با شعار محوری « بسیج، حماسه و استقامت» از 30 آبان تا 6 آذر ماه برگزار می‌شود که در این ایام برنامه‌های متنوع برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه اردبیل به تدارک 88 عنوان برنامه در 500 رده فعال بسیج اشاره کرد و گفت: بیش از 288 کمیته در تمام رده‌های بسیج اعم از بسیج روستایی کارخانجات ادارات محلات مساجد به همت پایگا‌ه‌های بسیج فعال بوده و برنامه‌های مناسبتی متنوع تدارک دیده شده است.

تیموری به برخی از برنامه‌های تدارک دیده شده قبل از آغاز هفته بسیج اشاره کرد و یادآور شد: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه کردن تفکر بسیجی و الگو‌دهی به افراد جامعه فضاسازی‌های عمومی انجام می‌شود و بسیجیان به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و ائمه شهرستان‌ها می‌روند تا با ضرورت اهداف تشکیل ارتش 20 میلیونی آشنا شوند.

این مسئول برگزاری نشست‌های خبری، گستردگی اطلاع‌رسانی‌ها و برگزاری برنامه‌های متنوع به همت قرارگاه بصیرت و همچنین برپایی نشست‌های فرهنگی و سیاسی را با محوریت ولایت‌مداری یادآور شد و تصریح کرد: به مناسب هفته بسیج یادواره‌‌های مختلف شهدا به عنوان یک وظیفه و تکلیف همیشه ساری و جاری مجموعه بسیج و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار خواهد شد.

دبیر، از افتتاح پروژه‌‌های محرومیت‌زدایی در مناطق روستایی دیدار با خانواده‌های شهدای بسیجی و همچنین حضور در گلزار شهدا به عنوان برنامه‌های شاخص این هفته یاد کرد و افزود: ما در طول سال به صورت مرتب به دیدار خانواده‌های شهدای بسیج می‌رویم و از نزدیک با خواسته‌ها و مطالبات آنها آشنایی پیدا می‌کنیم.

تیموری همچنین به برنامه محوری شجره طیبه و حضور اعضای این مجموع در میعادگاه‌های نماز جمعه اشاره کرد و ادامه داد: در هفته بسیج صبحگاه نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شده و به صورت متمرکز برنامه پنجم آذر در یکی از سالن‌ها و ورزشگاه‌های بزرگ اردبیل برگزار می‌شود.

وی در پایان سخنان خود بیان داشت: ما از مسئولان شهرستانی که در برگزاری مانور گردان‌های بیت‌المقدس به ویژه تامین زیرساخت‌های مورد نیاز یاریگر ما بودند قدردانی می‌کنیم و انتظار داریم در شکل‌گیری اردوگاه آبرومندانه‌ای در اردبیل با هدف تمرین رزمی و دفاعی نیروهای بسیج و آمادگی برای حوادث غیرمترقبه همکاری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/62001/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول