اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

64 عنوان برنامه فرهنگی در هفته بسیج اجرایی می‌شود

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: 64 عنوان برنامه فرهنگی در هفته بسیج اجرایی می‌شود.

64 عنوان برنامه فرهنگی در هفته بسیج اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عبدالصاحب طهماسبی صبح امروز در نشست هماهنگی با رسانه‌های استان ایلام پیرامون هفته گرامیداشت بسیج، اظهار داشت: این تعداد برنامه فرهنگی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در اقصی نقاط استان ایلام برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شعار امسال هفته بسیج با عنوان بسیج پیشتاز حماسه و خدمت، ادامه داد: در هفته بسیج برنامه‌های متنوعی با همکاری اقشار مختلف بسیج تدوین و اجرایی می‌شود.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: اولین روز هفته بسیج پنجشنبه 30 آبان‌ماه خواهد بود که با حضور در مزار شهدا و ادای احترام به مقام والای شهیدان، این روز آغاز می‌شود.

طهماسبی تصریح کرد: در روز دوم هفته بسیج با حضور در نماز جمعه و اجرای طرح میقات صالحین، برنامه‌های هفته بسیج ادامه می‌یابد.

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اضافه کرد: همایش با ائمه جمعه و جماعات، یادواره‌های شهدا، جشنواره فرهنگی، نشست بصیرتی، همایش ایلات و معتمدین بسیج عشایر، اعزام تیم امداد پزشکی، برنامه‌های ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی و... از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج است.

وی در پایان اذعان داشت: همه فعالیت‌های هفته بسیج در استان ایلام با رویکرد غیرنظامی برگزار می‌شود اما در 5 آذرماه مصادف با سالروز تشکیل بسیج و ششمین روز از این هفته، اجتماع بزرگ بسیجیان با همکاری گردان‌های الزهرا، عاشورا، کوثر و غیره برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2246/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول