اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

متقارن با هفته بسیج به ارزش 107 میلیارد تومان پروژه افتتاح می‌شود

استاندار اردبیل گفت: در گرامیداشت هفته بسیج صدها طرح با اعتباری بالغ بر 107 میلیارد تومان در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

متقارن با هفته بسیج به ارزش 107 میلیارد تومان پروژه افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور مرجع عالیقدر عالم تشیع آیت‌الله نوری همدانی در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: یکی از رویکردهای نظام اسلامی در عرصه خدمت‌رسانی رویکرد مدیران است که در این عرصه بی‌ادعا حاضر شده و صادقانه سعی می‌کنند خدمتی بی‌منت ارائه کنند.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر باید قدر نظام اسلامی و دستاوردهای ارزشمند 34 ساله را بدانیم، تصریح کرد: امروز به پشتوانه ملت ایران و ولایتمداری آنها بزرگترین سرمایه‌ها نصیب این کشور شده است.

نیکزاد در ادامه خاطر نشان کرد: هیچ پروژه‌‌ای در سطح استان از دید مسئولان پنهان نیست و مدیران اجرایی بر تک تک پروژه‌ها اشراف کامل دارند.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به کاهش یافتن درآمد کشور اعتبارات عمرانی کاسته شده و بر این اساس ما وظیفه داریم خود را با وضع موجود وفق دهیم.

وی بیان کرد: به این دلیل پروژه جدیدی در استان آغاز نکردیم و در کنار آن نسبت به اولویت‌بندی پروژه‌های در دست اجرا حرکت کردیم چرا که اگر اعتبارات ابلاغی بین همه پروژه‌ها تقسیم می‌شد راه به جایی نمی‌بردیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل ادامه داد: نتیجه این اقدامات کاهش پروژه‌های موجود از یک‌هزار و 800 پروژه به یک‌هزار و 277 پروژه بود که حدود 600 پروژه به مناسبت‌های مختلف مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

نیکزاد با بیان اینکه هم اکنون 405 پروژه در دست اقدام در سطح استان داریم، یادآور شد: مجموع اعتبارات عمرانی استان از محل اعتبارات استانی و ملی در سال‌جاری مبلغ 420 میلیارد ریال است که از این میان یک‌هزار و 70 میلیارد ریال پروژه در هفته بسیج به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه گفت: سرمایه‌گذاری توسط شهرداری‌ها از سه هزار و 100 میلیارد ریال به مبلغ چهار هزار و 700 میلیارد ریال رسیده و با حمایت از بخش خصوصی و بسترسازی مناسب 20 درصد افزایش سرمایه‌گذاری داشتیم.

نیکزاد نتیجه این تلاش‌ها را کاهش نرخ بیکاری در سطح استان اردبیل از میزان 12.7 درصد به میزان 11.1 درصد عنوان کرد.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول