اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ابهر خبر داد

افتتاح واحد الفبای ناحیه ابهر در هفته بسیج دانش‌آموزی

فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی واحد الفبا در شهرستان ناحیه ابهر افتتاح می‌شود.

افتتاح واحد الفبای ناحیه ابهر در هفته بسیج دانش‌آموزی

علیرضا مولایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه ابهر اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در طول این هفته برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نشست‌های روشنگری با موضوع چرایی مرگ بر آمریکا برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود، تصریح کرد: وصیت‌نامه شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس برای دانش‌آموزان بسیجی قرائت می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر ادامه داد: همچنین نامگذاری کلاس‌ها با نام شهدا و آغاز کلاس درس با قرائت از برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی از دیگر برنامه‌ها ناحیه ابهر است.

این مسئول نواختن زنگ ایثار و شهادت را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و بیان داشت: قرائت زندگی‌نامه شهدای شاخص برای دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مولایی تجلیل از والدین ایثارگر و قبول‌شدگان در دانشگاه‌ها را از برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی اعلام کرد و افزود: همچنین در طول این مدت مزار شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس عطرافشانی و گلباران می‌شود.

وی نشست جانشین فرمانده واحدها و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی اعلام کرد و ابراز داشت: نشست حلقه‌های صالحین و گروه‌های تربیتی در مدارس نیز از برنامه‌های این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه ابهر با اشاره به اینکه در طول این مدت برنامه‌ها و عملکرد بسیج دانش‌آموزی معرفی می‌شود، تصریح کرد: غنی‌سازی وبلاگ و وب‌سایت‌ها با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر برنامه‌ها است.

این مسئول دیدار و هم‌اندیشی نخبگان بسیجی با فرماندار شهرستان را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و گفت: انشا‌ء‌نویسی، دل‌نوشته، روزنامه‌دیواری مدرسه عشق نیز از دیگر برنامه‌ها است.

مولایی با بیان اینکه واحد الفبا در شهرستان ابهر افتتاح می‌شود، متذکر شد: همچنین دانش‌آموزان بسیجی به صورت سازمان‌یافته در راهپیمایی 13 آبان ماه جاری حضور می‌‌یابند.

انتهای پیام/73008/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول