اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش‌آموزی شاهین‌شهر و میمه خبر داد

برگزاری 7 ویژه‌ برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در شاهین‌شهر

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: امسال بیش از هفت ویژه‌ برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

برگزاری 7 ویژه‌ برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در شاهین‌شهر

مرتضی رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ویژه ‌برنامه‌های امسال هفته بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه مقاومت شاهین‌شهر اظهار کرد: امسال بیش از هفت ویژه ‌برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در شاهین‌شهر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به معرفی ویژه‌ برنامه‌های در حال برگزاری بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه مقاومت شاهین‌شهر اضافه کرد: دیدار با امام جمعه محترم شاهین‌شهر، شرکت در رژه حماسی سپاه صاحب‌الزمان (عج)، نشست سیاسی حلقه صالحین به مناسبت گرامیداشت 36 هزار شهید دانش‌آموز در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شاهین‌شهر، دیدار با فرماندار و اعزام دانش‌آموزان بسیجی به اردوهای راهیان نور در 13 و 14 آبان ماه از جمله ویژه ‌برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهین‌شهر و میمه است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان شاهین‌شهر گفت: در طی روزهای 13 و 14 آبان 12 دستگاه اتوبوس با ظرفیت بیش از 400 نفر به مناطق عملیاتی راهیان‌نور برای بازدید دانش‌آموزان بسیجی اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: راهپیمایی روز 13 آبان ماه هم‌زمان با سراسر کشور از محل تالار شیخ بهایی تا مصلای امام جمعه این شهر با حضور تمام دانش‌آموزان شاهین‌شهری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63023/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول