اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عسلویه خبر داد

برگزاری 45 ویژه‌برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی در عسلویه

فرمانده سپاه عسلویه از برگزاری 45 ویژه‌برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی در عسلویه خبر داد.

برگزاری 45 ویژه‌برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی در عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خلیل رفعتی عصر امروز در آیین گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده در دبیرستان شهدای نفت بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه اظهار داشت: گرامیداشت یاد و نام شهدا در جامعه امری لازم و ضروری است و باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی افزود: در عسلویه اقدامات مهمی در پاسداشت شهدای گرانقدر انجام گرفته و امیدوار هستیم در نهادینه کردن فرهنگ شهادت به موفقیت لازم برسیم.

فرمانده سپاه عسلویه خطاب به دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: شما دانش‌آموزان باید همواره در برابر توطئه دشمنان هوشیار باشید، چرا که دشمن امروزه از طریق جنگ نرم می‌خواهد بر دل جوانان رخنه کند و آنان را از آرمان‌های انقلاب دور کند.

رفعتی تصریح کرد: شما دانش‌آموزان همواره باید در برابر دشمن هوشیار بوده و پیرو ولی فقیه باشید تا از گزند دشمن در امان بمانید.

وی اضافه کرد: در زمان هشت سال دفاع مقدس جوانان هم سن و سال شما مانند شهید حسین فهمیده با بستن نارنجک بر کمر و منهدم کردن تانک دشمن، حماسه‌ها آفریدند لذا شما نیز باید پیرو آنان و همانند آنها با بصیرت باشید.

فرمانده سپاه عسلویه از برگزاری 45 ویژه‌برنامه هفته بسیج دانش‌آموزی در عسلویه خبر داد و افزود: این برنامه‌ها در مدارس شهرستان برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول