اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان زنجان خبر داد

برگزاری 40 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در زنجان

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: به مناسبت هفته بسیج بیش از 40 عنوان برنامه در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری 40 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در زنجان

فرهاد امندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با همکاری رده‌های این سازمان در نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه بیش از 40 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح استان زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این مدت فعالیت‌های شاخص و مؤثر با موضوعات مختلف و متنوع فرهنگی، آموزشی و مهارتی برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: همچنین فعالیت‌هایی با موضوعات اقتصاد مقاومتی، محرومیت‎زدایی و خدمات‎رسانی، بهداشتی و درمانی به ویژه در مناطق محروم و روستاهای دور افتاده استان زنجان اجرا می‌شود.

این مسئول در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و اظهار کرد: بهره‎برداری از چهار پروژه محرومیت‎زدایی مسجد و آبرسانی روستاها، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و روستاهای دور افتاده از جمله این برنامه‌ها است.

امندی بهره‎برداری و بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی از جمله پرورش قارچ، ماهی، کود ورمی کمپوست، دامداری‌های کوچک در همه شهرستان‌های استان را از دیگر برنامه‌ها اعلام و تصریح کرد: همچنین کلاس‌های آموزشی و مهارتی سازمان فنی حرفه‌ای در سطح مراکز بسیج برگزار می‌شود.

وی آموزش مداخلات سلامت (پیشگیری از اعتیاد، ایدز، سبک زندگی سالم و...) را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج اعلام کرد و گفت: در طول این هفته از فعالان اردوهای هجرت و جهادی تجلیل می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌ها و دیدار با خانواده معظم شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس استان زنجان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج اعلام کرد.

این مسئول اظهار داشت: اهدای چهار مورد جهیزیه به نوعروسان نیازمند با همکاری بسیج خواهران حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت فاطمه زهرا و نورالزهرا ناحیه زنجان از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج سازندگی در هفته بسیج خواهد بود.

انتهای پیام/73008/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول