اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شهرستان کنگان خبر داد

برگزاری 75 ویژه‌برنامه هفته بسیج در کنگان

فرمانده سپاه شهرستان کنگان از برگزاری 75 ویژه‌برنامه هفته بسیج در کنگان خبر داد.

برگزاری 75 ویژه‌برنامه هفته بسیج در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، یاسین اکبا شامگاه چهارشنبه در نشست با مسئولان بسیج شهرستان کنگان اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در راستای موفقیت نظام اسلامی فعال بوده است.

وی افزود: بخش مهمی از موفقیت‌های امروز نظام اسلامی مرهون خدمات بسیج است و امیدوار هستیم روز به روز این موفقیت‌ها بیشتر شود.

فرمانده سپاه شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: هفته بسیح فرصتی است برای نمایش اقتدار دلاورمردان بسیجی و باید از این فرصت به نحو شایسته استفاده کنیم.

اکبا تصریح کرد: هفته بسیج از اول آذرماه برگزار می‌شود و امسال هفته بسیج با شعار بسیج، پیشتاز حضور و حماسه آغاز می‌شود که برنامه‌های متعددی در طول این هفته برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) کنگان با بیان اینکه شجره طیبه بسیج خدمات ارزنده‌ای به جامعه ارائه کرده است، افزود: شجره طیبه بسیج از بدو تاسیس تاکنون خدمات گوناگونی را به مردم و دولت در عرصه‌های عمرانی، بهداشتی و محرومیت‌زدایی داشته است.

اکبا با بیان اینکه حاکم شدن فرهنگ بسیجی در جامعه امری بسیار مهم و ضروری است که باید مورد عنایت قرار گیرد، گفت: حاکم شدن تفکر بسیجی در جامعه سبب پیشرفت توام با عزت می‌شود که در طول عمر بسیج این مهم را به شاهد بوده‌ایم.

فرمانده سپاه شهرستان کنگان از برگزاری 75 ویژه‌برنامه هفته بسیج در کنگان خبر داد و افزود: این ویژه‌برنامه‌ها در شهرها و روستاهای کنگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2451/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول