اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیجار خبر داد

اجرای 50 برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی در بیجار

فرمانده سپاه بیجار از اجرای 50 برنامه متنوع همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان بیجار خبر داد.

اجرای 50 برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی در بیجار

سیدحسین محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار با تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی به بسیجیان از اجرای 50 برنامه متنوع در این هفته خبر داد و هدف از اجرای این برنامه‌ها را انتقال فرهنگ شهادت و ارزش‌های اسلامی و انقلابی به دانش‌آموزان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ضروری است بزرگداشت هفته بسیج دانش‌آموزی به بهترین نحو برگزار شود، بیان کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی و روز 13 آبان یادآور حماسه و ایثار دانش‌آموزانی است که با تمام وجود از کیان اسلامی پاسداری کردند.

محمودی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان و شهدا خصوصاً شهدای دانش‌آموز، خاطرنشان کرد: شهدا از جان و مال گذشتند تا محیط امن و بستری آماده برای نسل‌های بعدی ایجاد شود.

فرمانده سپاه بیجار تأکید کرد: دانش‌آموزان باید با تلاش در عرصه‌های علمی، فرهنگی، دینی، ورزشی و.. ادامه‌دهنده راه و آرمان‌های شهدای والامقام باشند.

این مسئول با بیان اینکه 42 درصد از شهدای دفاع مقدس دانش‌آموز بودند گفت: در کل کشور 36 هزار دانش‌آموز شهید شد که 23 نفر از این تعداد مربوط به شهرستان بیجار است و این نشان از عمق بصیرت دانش‌آموزان در لبیک به ندای امام خمینی(ره) در زمان جنگ تحمیلی است.

برگزاری 7 یادواره شهدای دانش آموز در شهرستان بیجار

فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه باید با الگوپذیری از شهدای گرانقدر و پیروی از رشادت‌های شهدا حس سلحشوری و هوشمندی را در میادین انقلاب اسلامی حفظ و دنباله‌رو اهداف و آرمان‌های امام(ره) و گوش به فرمان فرامین رهبری باشند، از اجرای 7 یادواره شهدای دانش‌آموز بیجار به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج دانش‌آموزی خبر داد.

وی با اشاره به شعار هفته بسیج تحت عنوان «دانش‌آموز بسیجی، حماسه‌ساز امروز، آینده‌ساز فردا» بر برگزاری هر چه با شکوه برنامه‌های این هفته و توجه به شعار این هفته و فرهنگ‌سازی میان دانش‌آموزان تأکید کرد.

محمودی با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی موجب تقویت روحیه نشاط، شادابی، خلاقیت و نوآوری دانش‌آموزان می‌شود، توسعه و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی و معرفی ظرفیت و توانمندی سازمان بسیج دانش‌آموزی از اهداف دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

فرمانده سپاه بیجار به دیگر اهداف برنامه‌های این هفته ارزشمند اشاره کرد و گفت: تقویت و کیفی‌سازی حلقه‌های صالحین در مدارس سراسر کشور، الگوبرداری برای نسل جوان و نوجوانان کشور با معرفی چهره‌هایی از گروه همسالان خود از جمله این برنامه‌ها است.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در بیجار اظهار کرد: دیدار با امام جمعه، برگزاری نشست حلقه‌های صالحین، مسابقات وبلاگ‌نویسی با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، به صدا درآوردن زنگ مقاومت و ایثار در سطح مدارس، تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز علمی، توزیع مجله پویندگان، امیدان و پیشگامان در سطح مدار از برنامه‌های هفته بسیج خواهد بود.

محمودی در پایان غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، همایش کوهپیمایی ویژه پویندگان و پیشگامان خواهران، مسابقه نقاشی در بخش امیدان، نشست عمومی معرفتی بصیرتی حلقه‌های صالحین و نشست روشنگری در سطح واحدهای مقاومت بسیج، برگزاری مراسم نقاشی با موضوع مرگ بر آمریکا در مسیر راهپیمایی ویژه امیدان دانش‌آموزان بسیجی را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

انتهای پیام/79015/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول