اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان خبر داد

جمع‌آوری نذورات مردمی توسط 300 خادم حسینیه اعظم زنجان

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: همزمان با مراسم عزاداری هشتم محرم، 300 نفر از خادمان افتخاری این مسجد اقدام به جمع‌آوری نذورات مردم می‌کنند.

جمع‌آوری نذورات مردمی توسط 300 خادم حسینیه اعظم زنجان

محمدجواد غم‌پرور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: خادمین افتخاری در قالب 63 گروه جمع‌آوری نذورات را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه 55 اکیپ ثابت و هشت اکیپ سیار این وظیفه را انجام می‌دهند، تصریح کرد: در مجموع 300 خادم افتخاری همزمان با روز حرکت دسته عظیم عزاداران حسینی، نذورات مردم به حسینیه اعظم را جمع‌آوری می‌کنند.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان همچنین از فعالیت 35 گروه جمع‌آوری نذورات مجهز به دستگاه‌های P.O.S در روز سه‌شنبه 21 آبان ماه سال‌جاری، مصادف با هشتم محرم خبر داد و اذعان داشت: همه گروه‌های جمع‌آوری نذورات از ساعت 8 صبح تا پایان حضور دسته‌های عزاداری در محل‌های تعیین شده وظیفه خود را ایفا خواهند کرد.

غم‌پرور به استقرار پنج دفتر ثابت در شبستان‌های مسجد و محوطه خیابان حسینیه اعظم اشاره کرد و گفت: استقرار دو دستگاه ATM در محوطه حسینیه اعظم و محل فروش احشام نذری واقع در خیابان خیام غربی از دیگر اقداماتی است که جهت جمع‌آوری نذورات و تسهیل در کار مردم پیش‌بینی شده است.

این فعال مذهبی با اعلام حساب جاری الکترونیکی نزد بانک ملت (جام) به شماره 1334219222 برای واریز نذورات نقدی از امکان پرداخت توسط سامانه پرداخت # 733 * همراه اول نیز خبر داد و افزود: از عموم مردم درخواست داریم از پرداخت نذورات نقدی و غیرنقدی خود به اشخاص غیرمسئول خودداری کرده و نذورات خود را فقط به خادمین حسینیه اعظم که دارای لباس‌های متحدالشکل و کارت شناسایی مخصوص و معتبر هستند، تحویل دهند.

انتهای پیام/73006/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول