اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر خبر داد

اجرای 25 هزار ویژه‌برنامه عزاداری در دهه اول محرم در استان بوشهر

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر از اجرای 25 هزار ویژه‌برنامه عزاداری در دهه اول محرم در استان بوشهر خبر داد.

اجرای 25 هزار ویژه‌برنامه عزاداری در دهه اول محرم در استان بوشهر

نوشاد نوشادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی نقش بسیار مهم و ارزنده‌ای در ترویج ارزش‌های والای اسلامی و دینی دارند.

وی افزود: تقویت هیئت‌های مذهبی و حمایت از این عزیزان موجبات پیشرفت آنها و افزایش کیفیت فعالیت‌های دینی می‌شود و اهمیت زیادی دارد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه محرم تاکنون شاهد اجرای برنامه‌های متنوع و ارزنده‌ای توسط هیئت‌های مذهبی در تمام شهرها و روستاهای استان هستیم.

نوشادی تصریح کرد: براساس آمار موجود هم‌اکنون بیش از یک‌هزار و 400 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در استان فعال هستند و در ایام و مناسبت‌های مختلف به‌ویژه در محرم و صفر فعالیت چشمگیری دارند.

وی اضافه کرد: امسال بیشترین توجه را به افزایش سطح کیفیت برنامه‌ها داشته‌ایم و بحمدالله با استفاده از توان نیروهای متعهد و مومن شاهد اجرای بهترین برنامه‌ها هستیم.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر از اجرای 25 هزار ویژه‌برنامه عزاداری در دهه اول محرم در استان بوشهر خبر داد و گفت: بیش از 25 هزار ویژه‌برنامه سوگواری در دهه اول محرم توسط هیئت‌های مذهبی استان بوشهر برگزار می‌شود.

نوشادی ابراز داشت: مراسم تعزیه، سینه‌زنی، زنجیرزنی، روضه‌خوانی و ... از عناوین مهم برنامه‌های اجرا شده توسط هیئت‌های مذهبی است.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی استان همکاری خوبی با هیئت‌ها دارد و از سایر مسئولان نیز انتظار داریم همراهی لازم را با هیئت‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/2452/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول