اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان:

کلینیک تخصصی سرطان زنجان با کمک خیران احداث می‌شود

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان با اشاره به نقش مهم خیران در پیشبرد احداث کلینیک تخصصی سرطان زنجان گفت: این کلینیک با کمک خیران در حال احداث است.

کلینیک تخصصی سرطان زنجان با کمک خیران احداث می‌شود

اصغر وثوق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به در دست احداث بودن کلینیک تخصصی سرطان در زنجان اظهار داشت: این کلینیک بخش‌های مختلفی دارد.

وی به وارد شدن دستگاه رادیوتراپی از آلمان اشاره کرد و افزود: با تکمیل آشیانه این دستگاه، فاز نخست کلینیک تخصصی سرطان زنجان مورد بهر‌ه‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان زمان افتتاح فاز نخست کلینیک تخصصی سرطان زنجان را اواخر سال‌جاری اعلام کرد و گفت: تاکنون حدود 10 میلیارد تومان برای ساخت و ساز‌های انجام شده و همچنین خرید دستگاه رادیوتراپی هزینه شده که همه این مبلغ توسط خیران تامین شده است.

این فعال اجتماعی درمانگاه، بخش‌های شیمی درمانی آقایان و خانم‌ها به صورت جداگانه، آزمایشگاه، دندان‌پزشکی، ام.آر.آی، ماموگرافی، سونوگرافی، سالن اجتماعات و بخش اداری را از جمله بخش‌های در نظر گرفته شده برای احداث در کلینیک تخصصی سرطان زنجان عنوان کرد.

وثوق با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای افتتاح کلینیک تخصصی سرطان زنجان در دو فاز تصریح کرد: فاز نخست آن در اواخر سال‌جاری و فاز دوم آن سال 95 مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی به ورود موردی خیران برای کمک به احداث واحدهای مورد نیاز در کلینیک تخصصی سرطان زنجان اشاره کرد و افزود: خانواده خیر مرحوم مهدوی در حال احداث مهمان‌سرایی مجهز در کنار کلینیک هستند.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران سرطانی استان زنجان به نقش مهم خیران این استان به ویژه زنجانی‌های خارج از استان در احداث کلینیک تخصصی سرطان و سایر حمایت‌های مورد نیاز بیماران اشاره کرد و گفت: خیران زنجانی خارج از استان در گردهمایی‌های خود کمک‌های قابل توجهی را انجام داده‌اند که نزدیک‌ترین آن شهریور ماه امسال و به مبلغ دو میلیارد تومان بود.

این فعال اجتماعی تحقق همه تعهدات را در تجمع‌های خیران یکی از نقاط قوت انجمن مهرانه دانست و افزود: نحوه کمک خیران به انجمن حمایت از بیماران سرطانی متنوع است.

وثوق تعداد آپارتمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های در اختیار مهرانه را در حال حاضر 11 واحد اعلام و اضافه کرد: چهار واحد آپارتمان هم به صورت امانی در اختیار انجمن حمایت از بیماران سرطانی قرار گرفته است.

انتهای پیام/73004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول