اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبر داد

راه‌اندازی مرکز تحقیقات درمانی ناباروری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: مرکز تحقیقات درمانی ناباروری دانشگاه علوم پزشکی زنجان در روزهای آینده راه اندازی می‌شود.

راه‌اندازی مرکز تحقیقات درمانی ناباروری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان

علیرضا بیگلری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در طول سال‌های گذشته تحول بزرگی در سطح دانشگاه علوم پزشکی زنجان رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال 84 فاقد مرکز تحقیقاتی بود، تصریح کرد: هم اکنون این دانشگاه با هفت مرکز تحقیقاتی در قالب دو پژوهشکده سازمانی فعالیت می‌کند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی زنجان به راه اندازی مرکز رشد فناوری دارویی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان اشاره کرد و بیان داشت: این مرکز در تولید و تجربه دانش به ثروت ملی در زمینه ساخت داروهای تولید کشورمان فعالیت می‌کند.

این مسئول در ادامه به امکانات بیمارستان آیت الله موسوی زنجان اشاره کرد و گفت: این بیمارستان یکی از مهم‌ترین و مجهزترین بیمارستان‌هایی است که نمونه مشابه آن در اروپا وجود دارد.

بیگلری با تاکید بر اینکه در سال 85 با همت و تلاش وزیر وقت این بیمارستان با 65 هزار متر مربع راه اندازی شد، بیان داشت: بیمارستان آیت الله موسوی حاصل دو سال کار شبانه روزی تیم 50 نفره است.

وی با اشاره به اینکه امروز 28 پروسیجر که در گذشته وجود نداشت در این بیمارستان انجام می‌شود، افزود: جراحی قلب یکی از جراحی‌های مهمی است که در این بیمارستان انجام می‌شود.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی زنجان بیمارستان آیت الله موسوی زنجان را یکی از مجهزترین بیمارستان‌های غرب کشور دانست و گفت: کارکنان این بیمارستان در مواقع بروز حوادث با همه توان تلاش می‌کنند و راه اندازی رشته‌ها و ابعاد کاری آن روز به روز گسترده‌تر می‌شود.

این مسئول همچنین بهسازی بیمارستان ولیعصر زنجان، بهسازی بیمارستان طارم، ابن سینای خرم‌دره، رازی ماهنشان را از جمله فعالیت‌های انجام شده در این حوزه در طول پنج سال گذشته اعلام کرد.

بیگلری به راه اندازی دانشکده دندان پزشکی در زنجان اشاره کرد و متذکر شد: این دانشکده تاکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در روزهای آینده تحویل اساتید می‌شود.

وی اضافه کرد: امسال این دانشکده با پذیرش 100 دانشجو فعالیت‌های خود را برای ارائه دانش به دانشجویان آغاز می‌کند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به اینکه کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در شهریور ماه سال آینده به مرحله بهره برداری می‌رسد، گفت: همچنین مرکز تحقیقات درمانی ناباروری دانشگاه در روزهای آینده راه اندازی می‌شود.

این مسئول ادامه داد: سردر دانشگاه علوم پزشکی زنجان که نشانه ابهت و عظمت دانشگاه است در طول چند روز آینده راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/73008/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول