اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت عید سعید غدیر خم صورت می‌گیرد

آزادی 13 زندانی توسط انجمن حمایت از زندانیان قم

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان قم گفت: بستر آزادی 13 زندانی بدهکار در استان قم فراهم شده است که به آغوش گرم خانواده باز خواهند گشت.

آزادی 13 زندانی توسط انجمن حمایت از زندانیان قم

حسین شریعت‌پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تبیین برخی از وظایف انجمن حمایت از زندانیان تصریح کرد: این انجمن با زیر پوشش گرفتن خانواده‌های زندانیان ایشان را مورد حمایت قرار می‌دهد و تلاش می‌کند زندانیانی که به دلیل بدهی مالی، زندانی هستند را با کمک خیرین و نیکوکاران از زندان آزاد کند.

وی با اشاره به پیش رو بودن عید سعید غدیر خم ابراز داشت: در حال حاضر 13 زندانی با مبلغ 800 میلیون ریال توسط انجمن حمایت از زندانیان استان قم در حال آزادسازی هستند که اقدامات لازم برای فراهم کردن بستر مناسب برای آزادی آنان فراهم شده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان قم با تاکید بر اینکه زندانیانی که اکنون در حال آزاد شدن هستند، آزادی خود را مدیون نیکوکاران و خیرین می‌دانند، گفت: آزادی این زندانیان به وسیله کمک‌های خیرین به حساب انجمن واریز شده است که مراحل آزادسازی ایشان در حال انجام است.

*اعطای سبد کالا به 400 خانواده زندانیان در آستانه عید سعید غدیر

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تخصیص سبد عیدانه به مناسبت عید سعید غدیر به خانواده‌های زندانیان اشاره و بیان کرد: در عید بزرگ ولایت به 400 خانواده زندانیان استان قم سبد کالا تخصیص می‌یابد که ارزش هر سبد کالا مبلغ 830 هزار ریال است.

شریعت‌پناهی با تقدیر از کمک خیرین و نیکوکاران برای تهیه سبد غذایی خانواده‌های زندانیان، خاطرنشان کرد: مبلغ 100 میلیون ریال از جمع ارزش این سبدهای کالا توسط انجمن حمایت از زندانیان و باقی‌مانده آن توسط خیرین تامین شده است.

انتهای پیام/78005/ط20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول