اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام محرم صورت می‌گیرد

نظارت 27 اکیپ دامپزشکی خراسان جنوبی بر ذبح دام‌های قربانی

معاون سلامت دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: در ایام محرم امسال 27 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی خراسان جنوبی بر امر ذبح بهداشتی دام‌های قربانی نظارت داشته و آماده‌باش هستند.

نظارت 27 اکیپ دامپزشکی خراسان جنوبی بر ذبح دام‌های قربانی

محمود قربان‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: در ایام محرم اکیپ‌های نظارتی دامپزشکی بر بهداشت و بازرسی دام‌های قربانی نظارت دارند.

وی با بیان این‌که این اکیپ‌ها به صورت ثابت و سیار به امر نظارت مشغول هستند، ادامه داد: در ایام محرم در خراسان جنوبی 27 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی استان نظارت بر بهداشت و بازرسی دام‌های قربانی را برعهده داشته و آماده‌باش هستند.

همراهی 6 ناظر ذبح شرعی در برنامه نظارت بهداشتی بر ذبح دام‌های قربانی

معاون سلامت دامپزشکی خراسان جنوبی با اشاره به تعداد اکیپ نظارتی افزود: از این تعداد 13 اکیپت ثابت و 14 اکیپت سیار هستند.

قربان‌زاده با بیان این‌که تعداد 30 نفر دامپزشک و کارشناس در این برنامه فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: در این برنامه شش ناظر ذبح شرعی این گروه را همراهی می‌کنند.

وی از هیئت‌های مذهبی و خیران خواست برای رعایت مسائل زیست‌محیطی و بهداشتی و ذبح شرعی دام‎ها، دام‌های قربانی خود را برای ذبح به کشتارگاه‌ها در سطح شهرستان‌ها و مرکز استان منتقل کنند.

معاون سلامت دامپزشکی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در ارتباط بیشتر با کارشناسان دامپزشکی این استان با شماره 2233821 الی 5 یا با سامانه ارتباطی 1512 اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی تماس بگیرند.

انتهای پیام/69021/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول