اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران سرطان استان زنجان:

انجمن حمایت از بیماران سرطانی زنجان 2670 پرونده حمایتی دارد

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران سرطان استان زنجان، تعداد پرونده‌های متشکله در این انجمن را 2 هزار و 670 فقره اعلام کرد.

انجمن حمایت از بیماران سرطانی زنجان 2670 پرونده حمایتی دارد

اصغر وثوق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، وظیفه انجمن‌های حمایتی را تامین حداقل‌های نیازمندان دانست و اظهار داشت: انجمن حمایت از بیماران سرطانی زنجان براساس اساسنامه خود فقط در سطح استان فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه انجمن حمایت از بیماران سرطانی حمایت‌های دارویی را در اولویت قرار داده است، افزود: این انجمن حدود 50 درصد از هزینه‌های دارویی بیماران را تحت پوشش قرار می‌دهد.

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران سرطان استان زنجان اعتبار هزینه شده برای کمک‌های دارویی این انجمن را به صورت ماهانه 130 میلیون تومان اعلام کرد.

* پوشش 50 درصدی هزینه‌های دارویی

این فعال اجتماعی با اشاره به بالا بودن هزینه‌های دارویی بیماران سرطانی تصریح کرد: مبلغ پرداختی به نسخه‌های بیماران حدود 50 درصد هزینه‌های دارویی بیماران را پوشش می‌دهد.

وثوق به جایگاه برتر انجمن حمایت از بیماری‌های سرطانی استان زنجان در بین دیگر انجمن‌ها اشاره و اضافه کرد: این انجمن همواره جزو انجمن‌های برتر کشور بوده است.

وی به روند صعودی کمک‌های مردمی از فعالیت‌های انجمن حمایت از بیماران سرطانی اشاره کرد و گفت: این افزایش از آغاز تاسیس انجمن همواره صعودی بوده، که بیانگر اعتماد مردم به فعالیت‌های این انجمن است.

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران سرطان استان زنجان با بیان اینکه کمک‌های این انجمن به بیماران سرطانی برای تامین دارو به ازای ارائه نسخه انجام می‌شود، اضافه کرد: انجمن برای هر نسخه کمک 150 هزار تومانی پرداخت می‌کند.

این خیر زنجانی تأکید کرد: انجمن حمایت از بیماران سرطانی حمایت‌های موردی از بیماران حتی با مبلغ 5 میلیون تومان هم انجام داده است.

وثوق با بیان اینکه انجمن حمایت از بیماران سرطانی پولی به بیماران پرداخت نمی‌کند، تصریح کرد: انجمن هزینه دارویی نسخه‌های ارائه شده را به صورت حواله به داروخانه‌های طرف قرارداد پرداخت می‌کند.

وی، داروخانه شهید بهشتی و شهید رجایی را دو داروخانه طرف قرارداد انجمن حمایت از بیماران سرطانی اعلام کرد و گفت: این انجمن قراردادهایی هم با برخی آزمایشگاه‌ها و سی‌تی‌اسکن‌های سطح شهر دارد.

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران سرطان استان زنجان تعداد پرونده‌های متشکله در این انجمن را 2 هزار و 670 فقره اعلام کرد.

* استفاده بیماران از مهمانسرای مهرانه

این فعال اجتماعی با بیان اینکه انجمن حمایت از بیماران سرطان استان زنجان برای حمایت از بیماران اعزامی به مرکز کشور برای ادامه درمان یک مهمانسرا در اختیار دارد، اضافه کرد: این مهمانسرا توسط یک خیر زنجانی در اختیار انجمن قرار داده شده است.

وثوق تعداد تخت‌های مهمانسرای تهران (مهرانه زنجان) را 32 تخت اعلام کرد و گفت: این مهمانسرا ظرفیت پذیرش 50 نفر را دارد.

وی تعداد بیماران استفاده‌کننده از مهمانسرای تهران انجمن حمایت از بیماران سرطان استان زنجان در مهر ماه سال‌جاری را 602 نفر اعلام کرد.

مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران سرطان استان زنجان با بیان اینکه بیماران سرطانی با یک همراه می‌توانند از مهمانسرای تهران استفاده کنند، افزود: این مهمانسرای سه طبقه توسط شخصی به نام طبیانی در اختیار انجمن قرار گرفته است.

این فعال اجتماعی نزدیکی مهمانسرا را به بیمارستان امام خمینی (ره) از مهم‌ترین ویژگی‌های آن دانست و ادامه داد: بیماران تا دو ماه هم از این مهمانسرا استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/73004/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول