اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت همایش شیرخوارگان حسینی

نمایشگاه عکس «در آیینه تصویر» در زنجان برگزار می‏‌شود

مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) در استان زنجان از برگزاری پنجمین نمایشگاه عکس «در آیینه تصویر» با موضوع همایش شیرخوارگان حسینی خبر داد.

نمایشگاه عکس «در آیینه تصویر» در زنجان برگزار می‏‌شود

داوود خدایی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: پنجمین نمایشگاه عکس در زمینه همایش شیرخوارگان حسینی با عنوان «در آیینه تصویر» همزمان با 16 آذر ماه سال‌جاری در استان برگزار می‏‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه عکس به مدت یک هفته در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار می‏شود، تصریح کرد: نمایشگاه عکس همایش شیرخوارگان حسینی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زنجان برپا می‏‌شود.

مسئول مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) در استان زنجان با بیان اینکه کتابی با عنوان نخستین فراخوان آثار ادبی حضرت علی‌اصغر (ع) در استان زنجان به چاپ می‏‌رسد، اضافه کرد: با برنامه‏‌ریزی‎های صورت گرفته این کتاب در سال‌جاری چاپ می‏‌شود.

خدایی با اشاره به اینکه پنجمین شماره ویژه‏‌نامه همایش شیرخوارگان حسینی در زنجان به چاپ می‏‌رسد، یادآور شد: طی سال‌جاری نهمین همایش شیرخوارگان حسینی به میزبانی حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم از بخش اطفال بیمارستان‏‌های شهر زنجان بازدید به عمل می‏‌آید، ادامه داد: هماهنگی‏‌های لازم در این زمینه با مسئولان بیمارستان‏‌های آیت‏‌الله موسوی و امام حسین (ع) زنجان صورت گرفته است.

وی اذعان داشت: بازدید از بخش اطفال بیمارستان‏‌های مذکور در استان زنجان همزمان با 15 آبان ماه سال‌جاری روز چهارشنبه صورت می‏‌گیرد.

انتهای پیام/73006/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول