اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

حفظ وحدت از مؤلفه‌های اصلی عزاداری است

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: جلوگیری از تفرقه و حفظ وحدت یکی از مؤلفه‌های اصلی عزاداری محسوب می‌شود.

حفظ وحدت از مؤلفه‌های اصلی عزاداری است

حجت‌الاسلام حبیب ‌رضا ارزانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سئوال که مؤلفه‌های عزاداری صحیح در ماه محرم چیست، اظهار کرد: وعظ و خطابه‌خوانی صرف در این ایام کافی نیست و امور مهم  دیگری نیز باید انجام شود.

وی بیان فضائل و کرامات پیغمبر اسلام(ص) و حضرت اباعبدالله‌الحسین، تبیین و تشریع علل قیام امام حسین (ع)، بیان احکام شرعی و اقامه نماز جماعت، ارتباط با جوانان و تشکیل حلقه‌های معرفت را از مهم‌ترین مؤلفه‌های عزاداری در ایام محرم دانست.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: مردم و مسئولان باید به فکر احیاء و ایجاد سنت‌های مذهبی و امور شرعی فراموش شده بود.

وی جلوگیری از تفرقه و حفظ وحدت را یکی از مؤلفه‌های عزاداری دانست و ادامه داد: متولیان برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم باید در حفظ  وحدت اهتمام بورزند.

ارزانی با بیان اینکه مبلغان باید با رفتار و کردارشان در زمان حضور خود در مناطق به اتحاد و وحدت اهتمام بورزند، تاکید کرد: حرکت در راستای مواضع رهبر معظم انقلاب و در چارچوب آرمان‌های امام ‌(ره) و شهدا از وظایف متولیان برگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله‌‌الحسین (ع) است.

انتهای پیام/2301/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول