اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان:

عزاداری‌های حسینیه اعظم زنجان هر سال آسیب‌شناسی می‌شود

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: عزاداری‌های حسینیه اعظم زنجان هر سال آسیب‌شناسی می‌شود.

عزاداری‌های حسینیه اعظم زنجان هر سال آسیب‌شناسی می‌شود

محمدجواد غم‌پرور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: عزاداری‌های حسینیه اعظم زنجان در ایام محرم بررسی و تحلیل خواهد شد.

وی توجه به آسیب‌های عزاداری‌های محرم را یادآور شد و افزود: در محرم هر سال عزاداری حسینه اعظم زنجان توسط کارشناسان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان عزاداری‌های ایام محرم را مورد تاکید قرار داد و گفت: در همه عزاداری‌ها نیاز به آسیب‌شناسی داریم.

وی با بیان اینکه 24 معاونت در حسینیه اعظم زنجان فعالیت دارند، اظهار داشت: این 24 معاونت نسبت به کارشناسی عزاداری‌های ایام محرم نظارت خواهند داشت.

غم‌پرور تحلیل و بررسی آسیب‌های مراسم عزاداری را مهم دانست و خاطرنشان کرد: باید نسبت به انحرافات در عزاداری‌های محرم حساسیت لازم وجود داشته باشد.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان دوری از بدعت‌ها و انحرافات را یادآور شد و تاکید کرد: باید نسبت به این موضوعات مهم توجه و برای آن برنامه داشت.

وی زنجان را پایتخت شور و شعور حسینی عنوان کرد و اظهار داشت: در مراسم محرم امسال باید شعور حسینی را معنا کنیم.

غم‌پرور خواستار همکاری همه مسئولین برای برگزاری مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان شد و گفت: باید نسبت به برگزاری مناسب مراسم‌های عزاداری در زنجان تلاش کرد.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان عزاداری‌های مردم زنجان را دارای ویژگی‌های بارزی دانست و گفت: نظم و سادگی عزاداری‌های مردم زنجان بسیار ویژه است.

وی به محرم امسال اشاره کرد و اظهار داشت: در محرم امسال باید مراسم عزاداری دارای نظم بهتر و سیمای مناسب‌تری نسبت به ادوار گذشته باشد.

غم‌پرور با بیان اینکه باید مراسم امسال دارای وجوه مثبت زیادی باشد، افزود: باید برای تحقق این موضوع تلاش کرد.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان داشتن برنامه مناسب برای تحقق این موضوع را مهم دانست و گفت: تلاش‌های لازم در این راستا صورت گرفته است.

انتهای پیام/73007/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول