اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره خبر داد

پرداخت 1300 فقره وام خودکفایی به مددجویان خرم‌دره‌ای

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره از پرداخت یک هزار و 300 فقره وام خودکفایی به مددجویان خرم‌دره‌ای خبر داد.

پرداخت 1300 فقره وام خودکفایی به مددجویان خرم‌دره‌ای

ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی خرم‌دره در مناسبت‌های مختلف سال اقدام به اجرای طرح‌های اشتغال و پرداخت وام به مددجویان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین رویکردهای کمیته امداد  امام خمینی در دهه چهارم خدمت‌رسانی این نهاد، توانمندسازی مددجویان است، تصریح کرد: خوشبختانه طی این مدت اقدامات مختلفی توسط این نهاد حمایتی صورت گرفته است.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه یکی از اقدامات کمیته امداد امام خمینی در راستای توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش این نهاد پرداخت وام‌های اشتغالزای به مددجویان است، اذعان داشت: از ابتدای تاسیس کمیته امداد امام خمینی خرم‌دره تاکنون یک هزار و 319 فقره وام اشتغال به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌دره در ادامه به پرداخت 40 فقره وام خودکفایی به مددجویان این نهاد طی نیمه نخست امسال اشاره داشت و گفت: میزان اعتبار هزینه شده در این زمینه 2 میلیارد و 180 میلیون ریال است.

وی خاطر نشان کرد: وام‌های مذکور در قالب رشته‌های شغلی مختلف از جمله مشاغل خانگی و صنایع دستی به مددجویان واجد شرایط پرداخت شده است.

احمدی در ادامه به برگزاری دوره های آموزشی ویژه مددجویان خرم‌دره‌ای اشاره داشت و گفت: با بررسی‌های به عمل آمده برگزاری این دوره‌ها تاثیر بسزایی در اجرای موفق طرح‌های اشتغالزایی دارد.

این مسئول بابیان اینکه اقدامات کمیته امداد امام خمینی در راستای اشتغالزایی مددجویان محدود به برگزاری دوره‌های آموزشی و پرداخت وام‌های خودکفایی نیست، تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی در حین اجرای طرح‌های اشتغالزایی نظارت بر طرح‌ها نیز مورد توجه داشته و این عمل توسط ناظران کمیته امداد صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: ناظران طرح‌های اشتغال با حضور در محل اجرای طرح مشاوره‌های لازم را در زمینه اجرای هرچه بهتر طرح ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/73005/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول