اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فریدونکنار

تفاهمنامه همکاری هلال احمر و کمیته امداد امضا شد

رئیس جمعیت هلال احمر فریدونکنار گفت: تفاهمنامه همکاری متقابل جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فریدونکنار امضا شد.

تفاهمنامه همکاری هلال احمر و کمیته امداد امضا شد

هادی شفیع‌زاده کناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: با استناد به توافق‌نامه منعقده بین جمعیت هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران، نشست مشترک بین مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) فریدونکنار و جمعیت هلال احمر شهرستان در اتاق جلسات هلال احمر برگزار شده است.

وی با اشاره به عناوین همکاری و خدمات قابل ارائه کمیته امداد امام خمینی (ره) فریدونکنار به تشریح مهم‌ترین آنها پرداخت که شامل همکاری با جمعیت در راستای معرفی کارکنان و افراد برای گذراندن دوره‌های آموزشی لازم و همکاری با جمعیت در اعزام داوطلبان به روستاهای محروم استان براساس برنامه‌ریزی جمعیت در ارائه خدمات به خانواده‌های مددجوی کمیته امداد می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر فریدونکنار در تشریح برخی دیگر از این تعهدات از همکاری و هماهنگی با جمعیت در جمع‌آوری و هدایت کمک‌های مردمی در صورت بروز حوادث و سوانح مختلف، استفاده از ظرفیت‌های رابطان کمیته امداد به عنوان داوطلبان جمعیت و همکاری در اجرای برنامه‌های امدادی، حمایتی و اجتماعی مرتبط با اهداف و وظایف جمعیت در نقاط محروم و آسیب‌دیده از حوادث و سوانح مختلف نام برد.

به گفته شفیع‌زاده، اولویت در ارائه خدمات به مددجویان آسیب‌دیده در اثر سوانح و حوادث غیرمترقبه و اولویت در ارائه خدمات حمایتی دارویی، درمان و توانبخشی به بیماران نیازمند و آسیب‌دیده تحت پوشش کمیته امداد مهم‌ترین عناوین همکاری و خدمات قابل ارائه جمعیت هلال احمر فریدونکنار است.

شفیع‌زاده کناری هماهنگی و ارائه آموزش‌های عمومی، همگانی امداد وکمک‌های اولیه، آشنایی و پیشگیری از بیماری‌های واگیردار بین کارکنان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و تشکیل تیم‌های امدادی در سطح محلات از بین خانواده‌های آموزش‌دیده، هماهنگی و همکاری اعضای کانون‌های دانشجویی جمعیت در اجرای طرح‌های حمایت از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد و ارائه خدمات اجتماعی، آموزشی و مشاوره تحصیلی در قالب طرح‌های جمعیت را نیز به این لیست اضافه کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر فریدونکنار از جذب، سازماندهی و آموزش‌های کارکنان، نوجوانان و جوانان تحت پوشش کمیته امداد به عنوان اعضای جمعیت با معرفی کمیته امداد خبر داد و گفت: برگزاری دوره تربیت مربی از میان افراد منتخب معرفی شده از سوی کمیته امداد برای ترویج آموزش‌های خودامدادی و نیز بهره‌مندی از نیروی آموزش‌دیده کمیته امداد جهت امدادرسانی و توزیع کمک‌های مردمی بین آسیب‌دیدگان از حوادث و سوانح بر اساس هماهنگی جمعیت در دستور کار قرار دارد.

وی استفاده از ظرفیت داوطلبان جمعیت به عنوان رابط افتخاری طرح‌های مشارکتی کمیته امداد با معرفی جمعیت را نیز مهم دانست.

انتهای پیام/86022/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول