اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد امام خمینی خبر داد

ایجاد 500 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در سال آینده

سرپرست کمیته امداد امام خمینی از پیش‌بینی ایجاد 500 هزار فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد در سال آینده خبر داد.

ایجاد 500 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در سال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حسین انواری عصر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: در صورت حمایت‌های دولت و تأمین اعتبار و ثبات مطالعات زمینه اشتغال 500 هزار نفر مددجو کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح کشور فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه اهداف و فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) براساس چشم‌انداز 20 ساله نظام و رهنمودهای مقام معظم رهبری تبیین و تدوین شده است، افزود: از گذشته تا کنون بخشی از فعالیت‌های دولت به کمیته امداد محول شده و اعتباراتی که دولت در بودجه اختصاص می‌دهد برای انجام این تکالیف است. 

سرپرست کمیته امداد امام خمینی اذعان داشت: برنامه‌های حمایتی از نیازمندان و اقشار آسیب‌‌پذیر، توانمندسازی و عزت نفس خانواده‌های تحت حمایت از اولویت‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی است.

انواری خاطرنشان کرد: در دولت جدید نیز رایزنی‌هایی با وزرا و مسئولان در راستای کاهش معضلات محرومان و برنامه‌های حمایتی و فراهم کردن شرایط برای توانمندسازی محرومان صورت گرفته است.

وی یادآور شد: این نهاد در تلاش است تا تمام افراد خانواده در طرح‌های اشتغال شرکت کنند و از اعتبارات اشتغال‌زایی بهره‌مند شوند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه حل معضلات و مشکلات محرومان مرتبط به یک دستگاه نیست، ظرفیت خدمات دهی کمیته امداد امام خمینی را 4.5 میلیون نفر عنوان و تصریح کرد: سالانه 3 میلیون نفر نیز از خدمات موردی کمیته امداد امام خمینی استفاده می‌کنند. 

ترقی، بودجه سال 92 این نهاد را حدود 2 هزار و 300 میلیارد تومان عنوان کرد.

انتهای پیام/87002/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول